پیش از این تیم ملی والیبال شروع خوبی در مسابقات رسمی نداشت


ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890171

ما می خواهیم به آمادگی مطلوب برای جام واگنر برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درباره جام واگنر لهستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز آتای درباره سفر تیم ملی والیبال کشورمان به لهستان و شرایط تمرین بازیکنان گفت: سفری 14 تا 15 ساعته به لهستان داشتیم. فوتبالیست ها روز گذشته استراحت کردند و طبق برنامه امروز تمرینات بدنی سبکی را پشت سر گذاشتند تا فشار زیادی به آنها وارد نشود و از خستگی دچار مصدومیت نشوند.

وی با بیان اینکه امروز بعدازظهر توپ تمرینی خواهیم داشت و سعی می کنیم کارهایی که در تمرین انجام دادیم را مرور کنیم تا فردا در دیداری دوستانه به مصاف اوکراین برویم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم تا اطلاعات کافی در مورد تیممان به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: دو بازیکن ما به نام های محمدجواد موانی نژاد و شهروز همایونفرمانش هنوز به تیم ما اضافه نشده اند. با اضافه شدن این دو بازیکن شرایط در تیم ملی بهتر می شود و می توانیم به هماهنگی بیشتری برسیم.

عطایی در خصوص جام واگنر تاکید کرد: حضور در این مسابقات و برگزاری چندین دیدار در سطح بالا قطعا به آمادگی تیم کمک می کند. تیم ملی در سال های گذشته شروع خوبی در تورنمنت های رسمی نداشت و به نظرم مهم ترین دلیل آن نبود بازی های تدارکاتی خوب و کافی بود. سعی می کنیم در این زمینه کمبودی نداشته باشیم و به آمادگی مطلوب برسیم. تیم های خوبی در این تورنمنت حضور دارند و تلاش می کنیم نتیجه خوبی از پیکارها بگیریم.

وی در خصوص موفقیت های اخیر تیم ملی بانوان ایران و تیم ملی ب در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خوشحالم که تیم بانوان ایران به مرحله نهایی صعود کرده و به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می گویم. تیم ایران هم به فینال رسید و امیدوارم بازی فینال برای هر دو تیم به خوبی به پایان برسد و دوباره شاهد شادی مردم باشیم.

عطای در پایان گفت: خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می کنند. شادی مردم آرزوی همه ماست. امیدوارم مردم مثل همیشه برای سربازان و فرزندانشان دعا کنند تا بار دیگر در کشور نشاط و شادی ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید