پیش بینی سفر روزانه 500 هزار ایرانی به قطر در جام جهانی


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821007

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی ایران برای جابه جایی مسافران داخلی و خارجی برای جام جهانی قطر با استفاده از زیرساخت های حمل و نقل ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم قاسمی دقایقی پیش در پخش زنده شبکه خبر درباره استفاده از امکانات جزایر ایرانی برای گردشگران در جام جهانی فوتبال 2022 قطر گفت: با قطری ها در جزایر ایرانی شرکت کنید.

وی افزود: امروز وزیر حمل و نقل قطر به کیش می آید تا در مورد موضوعات مختلف از جمله حمل و نقل هوایی و دریایی و جابجایی مسافران ایرانی و خارجی برای بازدید از جام جهانی کیش بین کیش و سایر بنادر ایران با قطر گفتگو کند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: فردا با حضور وزیر حمل و نقل قطر از زیرساخت های کیش بازدید می کنیم. این نشست با حضور مسئولان وزارتخانه های گردشگری و ورزش و منطقه آزاد کیش برگزار شد.

قاسمی ادامه داد: با توجه به فاصله کم کیش با قطر پیش بینی می کنیم گردشگران بهتر است از جزایر ایرانی دیدن کنند. در حال حاضر روزانه 36 پرواز بین ایران و قطر انجام می شود که نشان از روابط هوایی خوب دو کشور دارد و قرار است مسابقات جام جهانی تعداد پروازها را افزایش دهد.

وزیر راه یادآور شد: بسیاری از شرکت کنندگان در جام جهانی با توجه به اینکه بازی ها چند روز فاصله دارد، می خواهند برای بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری ایران به بنادر و جزایر جنوبی ایران بیایند.

قاسمی تاکید کرد: برآورد ما این است که روزانه 500 هزار ایرانی در جام جهانی قطر حضور داشته باشند، خارجی هایی که به قطر می آیند می توانند از طریق دریا یا هوا از جزایر جنوبی ایران دیدن کنند و ما می توانیم آنها را جابجا و اسکان دهیم.

انتهای پیام/
منبع: صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید