پیش بینی وزش باد شدید در مناطق مرزی کرمانشاه/ موج گرد و غبار باز هم دور از انتظار نیست


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855071

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد؛

شهناز هاپرست گفت: با توجه به تقویت بادهای منطقه در روزهای دوشنبه و سه شنبه شرایط برای نفوذ گرد و غبار به جو استان فراهم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهناز هاپرست به مرصادنیوز گفت: بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی امروز و فردا هوای استان صاف تا کمی ابری در نقاطی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: وزش باد در مناطق مرزی نسبتا شدید بود که احتمالاً در آن مناطق با گرد و غبار محلی همراه بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه با توجه به تشدید وزش باد در منطقه شرایط برای نفوذ گرد و غبار به جو استان فراهم می شود.

هاپرست به کاهش دما اشاره کرد و گفت: علاوه بر این دما در روزهای یکشنبه و دوشنبه اندکی افزایش ولی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه به وضعیت هواشناسی استان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه بین حداقل 13 تا حداکثر 34 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. در این مدت قصرشیرین با بیشینه دمای 39 درجه سانتیگراد گرمترین و شهرستان سنقر با کمینه دمای 8 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید