پیمایش ملی احساسات در مدارس سراسر کشور در حال انجام است


ساعت: 14:41
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895290

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از اجرای طرح ملی شور عاطفی از هفته اول مهرماه جاری در مدارس سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با تشریح جزئیات طرح ملی شور عاطفی امسال افزود: یکی از ماموریت های کمیته امداد کمک به آموزش، تربیت و پرورش استعدادهای کودکان، نوجوانان و جوانان است. جوانان تحت حمایت و بر همین اساس هر ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی، این موسسه کمپین ملی “جشنواره عواطف” را در سراسر کشور برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به همزمانی ایام اربعین حسینی، امسال نیز کمپین جشنواره عاطفه با عنوان «شور عاطفه ها» برگزار می شود، گفت: کمپین ملی شور عاطفه ها در راستای ترویج فرهنگ است. و خیریه و نیکوکاری برای کمک به علم، فرهنگ و دانش کودکان ایران فرصت مشارکت مردم در موضوع انفاق برای تحصیل دانش آموزان، افزایش انسجام و انسجام اجتماعی، تحقق نیات خیرین در امر آموزش نیازمندان، دیدار با نیازهای دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت مردمی و هدایت و هدایت هزینه‌های مردم به سمت آموزش جوانان نیازمند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: بازه زمانی اجرای کمپین شور ملی در سال جاری از 24 مرداد لغایت 24 مهرماه است و این طرح از هفته سوم شهریور ماه در خیابان های شهر برگزار می شود. مصلی های نماز جمعه سراسر کشور در پایان شهریور ماه و در مدارس در هفته اول مهرماه خواهد بود.

آسوده در خصوص اماکنی که برای کمپین شور ملی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، مراکز خیریه و مدارس از جمله مکان هایی هستند که خیرین می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار این مراکز قرار دهند.

وی با دعوت از مردم برای پیوستن به کمپین ملی شور اظهار داشت: مردم می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037997900001919 واریز کنند، همچنین خیرین و نیکوکاران می توانند با کد دستوری *#8877* و *#12 کمک های خود را به کمپین شور اهدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید