پیگیری طرح توسعه استان یزد با کمک بخش خصوصی قابل تحقق است


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809023

مهران فاطمی گفت: امیدواریم با کمک فعالیت بخش خصوصی استان و به ویژه شهرستان معروف میبد بتوانیم سند توسعه استان را دنبال کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران فاطمی استاندار یزد در حاشیه بازدید از شهرستان میبد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: شهرستان میبد یکی از شهرهای صنعتی استان، پیشرو در صنعت در کنار فرهنگی و دانشگاهی است. فعالیت ها.



وی بابیان اینکه واحدهای اصلی کاشی و سرامیک در شهرستان میبد مستقر هستند، افزود: گروه تاپ سر که دارای حدود 45 واحد صنعتی و شرکت های مرتبط در زمینه های مختلف پتروشیمی، پالایشگاه، کاشی و سرامیک و گردشگری است، در این زمینه ها به دستاوردهای خوبی دست یافته است. “

فاطمی بابیان اینکه اقدامات این مجموعه واقعاً در سطح استانی است و مایه مباهات استان و ملت است، گفت: در حالی که اهتمام دوستان استفاده از آخرین فناوری ها است؛ در حالی که اهتمام دوستان، استفاده از آخرین فناوری هاست. در دستور کار آنها نیز توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی است.

استاندار یزد بیان کرد: نوع کارآفرینی که انجام شده کارآفرینی اجتماعی است و در مورد صنایع با فناوری پیشرفته هم دیدگاه هایی داشتند که باید دنبال می کردیم.

فاطمی افزود: امیدواریم با کمک فعالیت بخش خصوصی استان و به ویژه شهرستان معروف میبد بتوانیم سند توسعه استان را دنبال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید