درخواست یزد از بانک های خصوصی «باید» برآورده شود/ لزوم هزینه کرد منابع یزد در داخل استان

ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786634

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری یزد گفت: درخواست مردم و مدیران ارشد استان از بانک های خصوصی یزد باید تا پایان سال 1400 محقق شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مسعود عظیمی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه آمار اعلام شده از سوی وزارت اقتصاد مبنی بر استفاده تنها 32 درصد از تسهیلات توسط بانک های خصوصی استان به هیچ وجه قابل قبول نبوده و هشدارهای لازم داده شد: منابع بانک های خصوصی استان باید در داخل استان مصرف شود، اما برای پرداخت تسهیلات، مشتری باید در بانک ها حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی های انجام شده موفق شده ایم میزان تسهیلات پرداختی برخی از بانک های خصوصی استان را به رقم قابل قبولی برسانیم که امیدواریم حتی تا پایان سال نیز افزایش یابد.

عظیمی خاطرنشان کرد: برخی دیگر از بانک های خصوصی استان در تصویب سفر آتی ریاست جمهوری به استان یزد همکاری بسیار خوبی داشته اند که باعث می شود اعتبارات این بانک ها در داخل استان هزینه شود. و از مدیران ارشد استان است و به هیچ وجه قابل قبول نیست که منابع استان در جایی خارج از استان هزینه شود.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار یزد در پایان گفت: مردم باید مطمئن باشند که مطالباتشان در این حوزه قطعا تا پایان سال برآورده شده و به رقم قابل قبولی خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید