چرا تحقیر آمریکا برای جریان اصلاحات و حامیان دولت روحانی غیرقابل تحمل است؟

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781608

هر گاه چهره واقعی یک آمریکای رو به زوال از طریق رویدادهای مختلف برای مردم آشکار شد، رسانه های آمریکایی در سراسر جهان با شلیک گلوله و آب می خورند تا این توهین ها را از چهره آمریکا پاک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیاست زیباسازی آمریکا و نشان دادن قدرت هژمونی آمریکا یکی از سیاست‌های روشن لوله‌های جراحی روانی آمریکا برای متقاعد کردن افکار عمومی است که باید با ساختن منجی برای حل مشکلات در دست سیاست‌های آمریکا باشند. .

بنابراین وقتی چهره واقعی یک آمریکای رو به زوال از طریق رویدادهای مختلف برای مردم آشکار می شود، رسانه های آمریکایی در سراسر جهان تیراندازی می کنند تا این توهین ها را از چهره آمریکا پاک کنند. زیرا در صورت ادامه این روند، هیچ کشور دیگری برای امنیت نظامی و اقتصادی خود به خواسته های آمریکا به عنوان نیروی توخالی وابسته نخواهد بود.

در آستانه مذاکرات مختلف مستقیم و غیرمستقیم با آمریکا از کشورهای مختلف به ویژه مذاکرات با ایران در وین، سردرگمی پنتاگون، رسانه های غربی و کارکنان داخلی آنها که به اصطلاح اصلاح طلبان و حامیان روحانی تعریف می شوند. دولت، از انتشار فیلم ها و اسناد . اینکه ارتش آمریکا قادر به سرقت نفتکش ایرانی نیست، قابل انکار نیست.

از پرواز تحقیرآمیز آمریکا به افغانستان و خلیج فارس و غیره تا رئیس جمهور خواب آلود که نماد زوال آمریکاست، این سوال را در ذهن مردم جهان ایجاد خواهد کرد که چرا باید بخریم. چنین کشور ضعیفی؟ از مسائلی که در ذهن مردم عربستان، کره جنوبی و امارات شکل می گیرد تا حیف مردم ایران از 8 سال سخت برجامی در دولت روحانی.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید