روابط کشورهای جنوبی ایران و اسرائیل غیرقابل تحمل است


ساعت: 20:42
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818564

سرلشکر سلامی با اشاره به وضعیت امنیتی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و برخی تحرکات برای حضور صهیونیست ها در این منطقه راهبردی، گفت: به صراحت اعلام و هشدار می دهیم که ادامه چنین اقدامی. آنها باید بدانند که وجود رژیم منحوس صهیونیستی در همه جا عاملی برای عدم اطمینان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به همراه امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده ناوگان سپاه امروز (چهارشنبه) از جزیره بوموسی و یگان های مستقر در این جزیره بازدید کردند.

ارزیابی میزان آمادگی رزمی یگان های مستقر در جزیره بوموسی و استحکامات و تجهیزات دفاعی آن و همچنین حضور زمین در سنگرها و دیدار با رزمندگان دریادل از جمله برنامه های بازدید از این جزیره بود. فرمانده سپاه. جزیره.

سرلشکر سلامی در این بازدید از وضعیت مطلوب آمادگی رزمی یگان ها و نیروهای مستقر در جزایر راهبردی نازعات ابراز خرسندی کرد و از دفاع قاطع، مستحکم و تزلزل ناپذیر در برابر تهدیدات احتمالی اطمینان داد. با قرار گرفتن در جزایر سه گانه بویژه بوموسی، اینجا هستیم تا از دیدن روح بلند حمایت و غیرت ملی، نشاط معنوی و رشادت و رشادت معنوی آنان و امید به آینده ای درخشان و سربلند برای نظام اسلامی، مصمم تر نباشیم. ما در مسیر گام دوم انقلاب حرکت می کنیم.

وی با تشریح توانمندی ها و آمادگی دفاعی و رزمی نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه بویژه در سال های اخیر به توانمندی ها و دستاوردهای استثنایی در زمینه پهپاد، موشکی، شناوری، جنگلداری، جنگلداری، هوایی و زیردریایی دست یافته است. قادر به تمام سطوح. دفاعی، واکنش سریع و کارآمد به لحظه.

فرمانده کل سپاه با تحسین از آمادگی روحی و معنوی نیروهای مستقر در جزایر گفت: آنچه در این بازدید مشاهده شد بسیار قوی، با نشاط، بانشاط و در سطح بسیار مطلوبی برای رزمندگان بود. امیدواریم با گام‌های بلندی که نیروی دریایی سپاه برداشته است، جهش‌های فوق‌العاده‌ای در کیفیت تجهیزات، تسلیحات و ارتقاء و ارتقای وضعیت فنون و تاکتیک‌های رزمی داشته باشد و این قدرت را اندکی به سطحی قدرتمند، آرامش‌بخش و تسکین بخش برساند. حفاظت کامل، این راه کمال با همت دلیرمردان و غیور ما در عرصه دریا ادامه خواهد یافت.

سرلشکر سلامی گفت: این تلاش، عزم و اراده بالا که بحمدالله با تدبیر، تدبیر و تدبیر و برنامه ریزی دقیق شرایط بسیار مناسب و مساعدی را برای ما در دریا ایجاد کرده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: هر بار که از مواضع نیروی دریایی بازدید می کنیم با یک سری مظاهر جدید و افزایش قدرت و همچنین قدرت کمی و کیفی پهپاد، زیردریایی، ناو، موشک، یگان های جنگ الکترونیک مواجه می شویم. و دیگر اجزای ناوگان سپاه را می یابیم.

سرلشکر سلامی با اشاره به وضعیت امنیتی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و برخی تحرکات صهیونیستی در منطقه گفت: متاسفانه برخی رژیم‌های جنوب خلیج فارس روابط سیاسی و امنیتی با ایران برقرار کرده‌اند. رژیم صهیونیستی گفت: این موضوع تهدیدی جدی برای امنیت منطقه و به ویژه این رژیم‌ها است، ما صریحاً اعلام و هشدار می‌دهیم که ادامه چنین روابطی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید بدانند که وجود رژیم منحوس صهیونیستی در همه جا عدم اطمینان است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حضور صهیونیست ها در این مناطق غیرقابل تحمل است و این رژیم ها باید در سیاست های سیاسی خود تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید