چرا حسن روحانی باید در دادگاه پاسخگو باشد؟

زمان: 18:49
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776598

در میان اخبار ادعاهای مدیر امور بین الملل بانک مرکزی حسن روحانی ، رئیس جمهور سابق به بهانه دیدار با جانبازان از رسول سجاد در منزل وی ادای احترام کرد. این شخص در رسانه های اصلاح طلب و دولتی منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در میان اخبار ادعاهای حسن روحانی ، مدیر امور بین الملل بانک مرکزی ، رئیس جمهور سابق به بهانه دیدار با جانبازان از رسول سجاد در منزل وی دیدن کرد و تصاویر این جشن به طور گسترده برای ایجاد فضای دشوار برای دادگاه مورد استفاده قرار گرفت. این شخص در رسانه های اصلاح طلب و دولتی منتشر شد.

رسول سجاد همان مردی است که امروز به دلیل دریافت رشوه و نقض سیستم ارزی کشور و کاهش ارزش پول ملی به هفت سال زندان محکوم شد و همراه با ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی به زندان فرستاده شد.

تصاویر بالا ، علاوه بر عکس هایی که حسن روحانی رسول سجاد را در منزل خود جشن می گیرد ، کیسه ای پر از طلا و سکه را نشان می دهد که سجاد در دوران مدیریتش برای پرداخت اجاره بها و اخلال در بازار ارز رشوه داده است. کیفیتی که جلوی دوربین های دربار نشان داده شد.

یکی از خواسته های مهمی که در روزهای اخیر در فضای مجازی شکل گرفته توجه به نقش سایر افراد در دولت سابق از جمله حسن روحانی و سایر معاونان وی در ارتباط با بحران اقتصادی در کشور است.

سید ابراهیم رئیسی در یکی از سخنرانی های معروف خود در مناظره های انتخاباتی به کیسه مملو از رشوه طلایی که مدیران بانک مرکزی دولت قبل دریافت کرده بودند اشاره کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید