چرا دشمن نمی خواهد «ایران» قوی باشد؟/ وقتی همه توطئه ها علیه جمهوری اسلامی نقش بر آب می شود


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908659

دشمنان باید بدانند که با ایران قدرتمند، مستقل و مترقی روبرو هستند، کشوری که با وجود همه فشارها، تحریم ها، تنش ها و هرج و مرج و مشکلات داخلی توانسته است با همه دشمنان مقابله کند و توسعه یابد.


به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا; ایران پس از انقلاب اسلامی به برکت استقلال و تلاش های خود پیشرفت های زیادی کرد و با وجود مشکلات توانست در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی رشد کند.

در این میان دشمنان با ایران قدرتمند، مستقل و مترقی روبرو هستند، کشوری که با وجود همه فشارها، تحریم ها، تنش ها و هرج و مرج ها و مشکلات داخلی، توانسته در برابر همه دشمنان مقاومت و پیشرفت کند و در معادلات منطقه نیز موثر باشد. . اما قطعا مجموعه هایی که در دنیا و منطقه بی نظیر بودند مورد قبول آنها نبوده و نمی توانند این مشکل را تحمل کنند. در واقع این اتفاقات خاری در چشم آنها شده است و از پیشرفت و توسعه ایران در راه استقلال و آزادی هراس دارند.

از این رو از هر طریقی سعی در منزوی ساختن کشور دارند و با هجمه های مختلف سعی می کنند مانعی بر سر راه رشد و پیشرفت کشور ما باشند. در واقع پس از شروع اغتشاشات اخیر که در برخی نقاط کشور رخ داد، بهانه ای به آنها داده شد تا مجموعه ای دیگر از فشارها را علیه جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

می توان گفت آمریکایی ها با دخالت در امور داخلی ایران و استفاده از ظرفیت رسانه ای و روانی خود برای تحریک افکار عمومی و اعمال تحریم های جدید سعی در رسیدن به اهداف خود دارند.

در همین راستا محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور معتقد است که جنگ های تحمیلی بر ایران اسلامی ادامه دارد و استکبار جهانی نگران تحولات حوزه علمی و اقتصادی است.

در این خصوص حجت الاسلام و المسلمین ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه آمریکا از پیشرفت و اقتدار ملت ایران عصبانی است، اظهار داشت: زمانی که پیشرفته ترین ها را فرستادند. هواپیمای نظامی وارد آسمان ایران شد، جنگنده های ما آن را ساقط کردند.

به گفته رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع؛ امروز آمریکا از طریق رسانه های متخاصم افکار عمومی ما را هدف قرار می دهد که باید مراقب آن باشیم. جوانان ما باید بدانند که آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و به فرموده امام راحل فطرت آمریکا گرگ است و گرگ هرگز نمی تواند دوست ما باشد.

لازم به ذکر است؛ 43 سال است که دشمنان به دنبال تجزیه و تکه تکه کردن سرزمین ایران بوده اند و در این سال ها انواع ترفندها اعم از جنگ تحمیلی، تحریم، قیام، ترور و مانند آن را علیه نظام برای تفرقه و جدایی به کار گرفته اند. نبايد اجازه شكل گيري نفوذ زياد در منطقه را بدهند، بلكه دشمنان بايد بپذيرند كه جمهوري اسلامي شكست ناپذير و نفوذ ناپذير است و هرگز به آنها اجازه پيروزي در اين راه را نخواهند داد و با افزايش وحدت و انسجام كشور تلاش كنند مقدار اختلاف، به جای عبور از جاده های بزرگ به صبح نزدیک می شود و مبین چربی.

دیدگاهتان را بنویسید