چندین ویژگی جدید به تلگرام اضافه شده است. از پوشه اشتراک‌گذاری چت تا پس‌زمینه سفارشی

چندین ویژگی جدید به تلگرام اضافه شده است.  از پوشه اشتراک‌گذاری چت تا پس‌زمینه سفارشی

آپدیت جدید پیام رسان تلگرام به تازگی منتشر شده است. این به روز رسانی جدید به دنبال به روز رسانی های دیگر این برنامه با عملکرد جدید است که می تواند تجربه کاربر را حتی بیشتر شخصی کند. از جمله آنها می توان به قابلیت اشتراک گذاری پوشه های چت، تنظیم تصویر پس زمینه برای هر چت و … اشاره کرد.

گجت نیوز: آپدیت جدید پیام رسان تلگرام به تازگی منتشر شده است. این به روز رسانی جدید به دنبال به روز رسانی های دیگر این برنامه با عملکرد جدید است که می تواند تجربه کاربر را حتی بیشتر شخصی کند.

از جمله آنها می توان به قابلیت اشتراک گذاری پوشه های چت، تنظیم تصویر پس زمینه برای هر چت و … اشاره کرد. در زیر مروری بر تمامی امکانات جدید پیام رسان تلگرام خواهیم داشت.

پوشه های چت را به اشتراک بگذارید

به لطف آپدیت جدید اپلیکیشن تلگرام، کاربران این امکان را خواهند داشت که لینک پوشه مکالمه یا پوشه چت را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. سایر کاربران فقط باید با کلیک بر روی پیوند ارسال شده پوشه را به حساب خود اضافه کنند و بلافاصله به چت های او بپیوندند.

همچنین امکان ایجاد چندین لینک دعوت برای هر پوشه چت وجود دارد که هر کدام به یک چت خاص دسترسی دارند. این قابلیت پیش روی کاربر است تا چت های مورد نظر خود را انتخاب کند و در هنگام ایجاد ارتباط عنوانی برای آن ها در نظر بگیرد. اگر کاربر چت های بیشتری را به پوشه اضافه کند، سایر کاربران پیامی دریافت خواهند کرد که از آنها دعوت می کند تا به چت های جدید بپیوندند. لازم به ذکر است در وهله اول برای ایجاد پوشه چت یا پوشه چت باید به تب تنظیمات و سپس پوشه های چت مراجعه کنید.

تنظیم تصویر پس زمینه برای چت

آپدیت جدید تلگرام به کاربران این امکان را می دهد که تصویر یا رنگ مورد علاقه خود را برای پس زمینه هر چت انتخاب کنند. علاوه بر این که این ویژگی به دنبال سطح جدیدی از شخصی سازی است، تجربه کاربری از محیط تلگرام را متنوع تر می کند. پس از انتخاب یک تصویر پس زمینه برای چت، یک پیام ویژه برای طرف مقابل در چت ارسال می شود تا در صورت تمایل همان تصویر پس زمینه را انتخاب کند.

اسکرول سریع هنگام ارسال محتوای رسانه ای

پیش از این، کاربران تلگرام می توانستند با سرعت بالا در صفحه رسانه اشتراکی اسکرول کنند. آپدیت جدید پیام رسان های تلگرام این قابلیت را در منوی ضمیمه یا ارسال محتوای رسانه ای معرفی می کند تا کاربران بتوانند در اسرع وقت تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کنند.

ببهبود رابط کاربری با آپدیت جدید تلگرام

تیم تلگرام با آپدیت جدید رابط کاربری این پیام رسان ها را بهبود بخشیده است. پیش از این برای استفاده از قابلیت Send When Online باید چندین مرحله را طی می کردید، اما اکنون تیم تلگرام این روند را ساده کرده است. اکنون می‌توانید هنگام ایجاد گروه، ابتدا از اضافه کردن اعضا صرفنظر کنید. در مدل های جدید آیفون، انیمیشن مخصوص تصاویر پروفایل تلگرام ارائه شده است; با استفاده از این انیمیشن، وقتی دست خود را روی صفحه گوشی به سمت بالا می‌کشید، عکس پروفایل کاربر به جزیره پویا در بالای صفحه نمایش می‌کشد.

ربات های تلگرام قابلیت میزبانی اپلیکیشن های تحت وب را دارند و به لطف این قابلیت کاربران می توانند از انواع خدمات بهره مند شوند. اکنون با به‌روزرسانی جدید، این برنامه‌های وب می‌توانند در هر چتی استفاده شوند. کاربران می توانند از طریق لینک مستقیم یا با ذکر نام کاربری ربات های دارای این قابلیت، در هر چت به برنامه های وب خود دسترسی داشته باشند. این قابلیت جدید آپدیت تلگرام که به صورت رایگان در دسترس است، بستر مناسبی برای ارائه خدمات توسط توسعه دهندگان شخص ثالث خواهد بود.

زمان خواندن پیام را در گروه های موضوعی مشاهده کنید

کاربران گروه‌هایی با کمتر از 100 عضو که Thread را فعال کرده‌اند، اکنون می‌توانند ببینند که پیام آنها توسط سایر کاربران چه زمانی خوانده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید