چهارمین جشنواره موسیقی امیرجاهد به تعویق افتاد


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908161

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی موسیقی «امیرجاهد» گفت: مرحله دوم داوری این جشنواره; حضور روی صحنه شرکت کنندگان در بخش دونوازی و آنسامبل تا اطلاع ثانوی موکول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خانه موسیقی ایران ، مهدی مساح بیدگلی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به درخواست برخی از شرکت کنندگان و با تشخیص شورای سیاست گذاری، مسئولان و داوران جشنواره به دلیل اینکه هدف اصلی از برگزاری جشنواره ملی موسیقی امیر جهاد، کشف استعدادهای درخشان، حمایت از هنرمندان نسل جوان و فراهم کردن بستر مناسب برای رشد و پیشرفت اساسی این سرمایه‌های ارزشمند کشور و دیده شدن آنهاست.

وی با بیان اینکه زمان اختتامیه چهارمین جشنواره ملی موسیقی امیر جاهد متعاقبا اعلام می شود، افزود: تمامی برنامه ریزی های جشنواره از محل قرارداد، انتخاب هیئت داوران، هماهنگی های پشتیبانی و … انجام شد که قصد داشتیم این خبر را منتشر کنیم. اما متأسفانه شرایطی در کشور به وجود آمد که به این نتیجه رسیدیم که بهتر است منتظر بهبود وضعیت باشیم. من می خواهم از همه شرکت کنندگان برای صبر و شکیبایی آنها در این راه تشکر کنم.

بیدگلی از اعلام فراخوان پنجمین دوره جشنواره ملی موسیقی امیر جاهد خبر داد و گفت: از روز شنبه (30 آبان) ثبت نام از متقاضیان در بخش های تک نفره، دونوازی و گروهی آغاز و تا 24 اسفندماه ادامه دارد. .

چهارمین دوره جشنواره ملی موسیقی «امیرجهید» با همکاری خانه موسیقی ایران و خانه موزه دکتر محمد معین و محمدعلی امیرجاهد در دو شاخه موسیقی سنتی (دوئت – اجرای گروهی – آواز) و موسیقی کلاسیک (دوئت – گروهی) اجرا – آواز) در گروه های سنی الف (7) تا 14 سال، ب (15 تا 22 سال)، ج (23 تا 30 سال). فراخوان این جشنواره شهریور سال گذشته منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید