چه تعداد مربی در رتبه بندی معلمان قرار خواهند گرفت؟

چه تعداد مربی در رتبه بندی معلمان قرار خواهند گرفت؟

علی نق زاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره زمان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: تنظیم شد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس از همان ابتدای طرح موضوع رتبه بندی معلمان، با موافقت، بر اعتبار بخشی و اجرای این مهم تاکید جدی داشته اند، گفت: رایزنی های جدی و مستمری انجام شده است.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: نماینده ویژه دولت در این خصوص اعلام کرد که با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری های مکرر نمایندگان مجلس مقرر شد سقف 25 میلیارد تن در سال برای رتبه بندی در نظر گرفته شود. معلمان اعتباری

نق زاد در خصوص لحظه اجرای این لایحه تصریح کرد: پس از نهایی شدن قانون، این مصوبه از 31 شهریور 1400 اعمال می شود. همچنین مربی اصلی در دانشگاه تهران مبنای حداقل 80 درصد حقوق معلمان خواهد بود.

وی افزود: همچنین برای نیمه دوم امسال 12.5 میلیارد تن وام در نظر گرفته شده است و وام سال آینده در لایحه بودجه لحاظ می شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس ادامه داد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، تمامی معلمان سراسر کشور بالغ بر 733 هزار و 638 نفر مشمول این تعداد هستند.

نق زاد خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است نمایندگان مجلس تاکید کردند که این موضوع باید محقق شود، بنابراین با توجه به وضعیت مالی دولت سیزدهم و باقی مانده بدهی های دولت قبل، دولت تلاش کرد تا به وام 25 هزار میلیارد تنی دست یابد که نشان دهنده این است. تعامل قوه مجریه و دولت تقنینی است.

دیدگاهتان را بنویسید