چه تعداد مربی در رتبه بندی معلمان قرار دارند؟

چه تعداد مربی در رتبه بندی معلمان قرار دارند؟

علیرضا منادی سفیدان در مراسم تجلیل از معلمان و فرهنگیان، پژوهشگران و نویسندگان در تبریز با اشاره به تصویب لایحه رتبه بندی معلمان، هدف اصلی رتبه بندی معلمان را ارتقای کیفیت آموزشی دانست.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع 730 هزار معلم مشمول طرح رتبه بندی می شوند که در صدمین سالگرد نظام جدید آموزش و پرورش بی سابقه است.

وی هدف اصلی از اجرای طرح رتبه بندی معلمان را ارتقای کیفیت آموزشی دانست و افزود: معلم باید یاد بگیرد تا معلم باسواد نماینده دانش آموزان باسواد جامعه باشد.

منادی سفیدان افزود: طرح رتبه بندی معلمان با بودجه 12.5 میلیارد تنی از 31 شهریور 93 اجرا می شود و از سال آینده 25 میلیارد میلیارد برای این کار اختصاص می یابد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: 8 میلیون و 80 هزار تومان; در آینده معلمان با توجه به تجربه، مدرک و سواد خود تعدیل خواهند شد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تامین سلامت معلمان را موجب آبادانی کشور دانست و گفت: این امر باعث افزایش رتبه رقابت در بین معلمان می شود و هر جا که رقابت وجود داشته باشد قطعاً کیفیت آموزشی بالا می رود. رکن اصلی آموزش و پرورش در کشور معلمان هستند، بنابراین باید تعداد معلمان خوب و باسواد را در جامعه افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید