چه زمانی یک گزینه خارجی شناخته شده جایگزین روش می شود؟

چه زمانی یک گزینه خارجی شناخته شده جایگزین روش می شود؟

پیش از این دبیرکل در نامه ای که به اعضای شورای حاکمیتی فدراسیون فوتبال ارسال کرده بود دستور جلسه را مشخص کرده بود که در هیچ بندی از سرمربی تیم ملی نامی برده نشده بود.

اما چرا اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی و کارلوس کی روش صحبتی نکردند؟

واقعیت این است که برخی اعضای هیات مدیره موافق ادامه تیم ملی با مربی خارجی هستند اما مخالف عقد قرارداد با کارلوس کی روش! به همین دلیل مهدی تاج دوست نداشت در جلسه هیات مدیره نام کارلوس کی روش را مطرح کند و با نظر مخالف اعضای هیات مدیره مواجه شد. این یک شکست برای مهدی تاج تلقی شد و شاید در روزهای آینده و قبل از جلسه جدید با اعضای هیات مدیره درباره کارلوس کی روش و در صورت جلب نظر اکثریت اعضای هیات مدیره صحبت کند. او نام کارلوس کی روش را مطرح خواهد کرد.

حضور کارلوس کی روش در تیم ملی قطر اتفاق مثبتی برای مهدی تاج خواهد بود چرا که در این صورت به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می تواند مدعی شود مربی ای که می خواست به حضورش در تیم ملی ادامه دهد راهی تیم دیگری شده است. در صورت امضای قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی قطر، جذب یک مربی خارجی دیگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفته می شود با ممانعت از حضور مربی خارجی در تیم ملی، شانس فرهاد مجیدی از سایر گزینه های ایرانی برای هدایت تیم ملی بیشتر است.

پروژه جذب سرمربی تیم ملی تا جلسه بعدی هیات مدیره متوقف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید