چه کسانی از طرح حمایت از حرکت ملی و قانون حمایت از خانواده سود می برند؟


ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841669

عطاولا اکبری گفت: متقاضیانی که قبلا در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند نمی توانند همزمان از مزایای طرح های حمایت از نهضت ملی و قانون حمایت از خانواده و جوانان استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطاوله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانان مبنی بر واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانواده ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر گفت: : تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر از آن ها بعد از تاریخ 1400/08/24 می باشد که می توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس https: // saman ثبت نام کنند. mrud.ir/.

وی افزود: پس از ورود، در قسمت سرپرستی باید گزینه «متقاضیان دارای سه فرزند یا بیشتر (قانون حمایت از خانواده و جوانان)» را انتخاب کنید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: متقاضیانی که قبلا در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، نمی توانند از هر دو امتیاز طرح های حمایت از نهضت ملی و قانون حمایت از خانواده و جوانان استفاده کنند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که واجد شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانان بوده و قبلا در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، می توانند در صورت دسترسی به ویرایش اطلاعات، کارت خود را وارد کنند. نظام نهضت ملی مسکن). جنبش مسکن) و اطلاعات سرپرستی آنها را در قسمت بررسی و پیگیری درخواست ها ویرایش کنید.

اکبری گفت: در صورتی که متقاضی پس از مراجعه به کارت خود در قسمت «بررسی و پیگیری درخواست سامانه» دسترسی به ویرایش اطلاعات نداشته باشد، باید درخواست های قبلی خود را لغو و مجددا ثبت نام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: پس از ثبت نام در صورت احراز شرایط متقاضی سایر اقدامات طبق ضوابط و مقررات مربوطه انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید