چه کسانی با برند استقلال به شهرت رسیدند؟

چه کسانی با برند استقلال به شهرت رسیدند؟

محمد مومنی در خصوص شرایط استقلال قبل از بازی مهم هفته بیست و پنجم مقابل سپاهان گفت: خدا را شکر وضعیت باشگاه و تیم خوب است و به قول معروف همه چیز آرام است. بازیکنان خوب تمرین می کنند و کادرفنی هم خوب کار می کند.

وی افزود: تیم در مسیر درستی قرار دارد و بازیکنان آمادگی لازم را برای انجام این بازی و اتفاقاتی که ممکن است در آن رخ دهد را انجام می دهند تا خدای ناکرده مشکلی در مسابقه پیش نیاید. ، تیم از سطح روانی بالایی برخوردار است. باشگاه بخشی از قرارداد بازیکنان را نیز پرداخت کرده است تا دغدغه بیرونی نداشته باشند. خوشبختانه با فاصله امتیازی که در بالای جدول داریم، اعتماد به نفس تیم هم بیشتر شده است. کادرفنی باید سپاهان را آنالیز کرده و نکات لازم را به بازیکنان داده باشد. البته هر دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند.

مومنی درباره اینکه سپاهان با نتیجه تلخی از آسیا حذف شد و اینکه آیا با توجه به افت روحی استقلال می تواند بازی آسانی برای استقلال باشد گفت: سپاهان چند بازی جلوتر از ماست چون با تیم های سطح بالای آسیا بازی می کنیم. آنها اکنون انسجام و هماهنگی خوبی دارند و چندین مسابقه سخت آنها را در موقعیت خوبی برای بازی قرار داده است، شاید از نظر جسمی و روحی آسیب پذیر باشند اما نباید فراموش کرد که تقابل دو تیم همیشه جذاب بوده است. سپاهان چیزی برای از دست دادن ندارد و مقابل تماشاگرانش بازی می کند که قطعا انگیزه آنها را افزایش می دهد.

وی گفت: در شرایط استقلال باید تلاش بیشتری کند و با کسب امتیاز از این بازی فاصله خود را در بالای جدول حفظ کند. خط آتش بزرگ استقلال قطعا ابزار خوبی است که فرهاد مجیدی با وجود یمگا، زستد و مطهری می تواند از آن استفاده کند. ایده دو مربی جوان که یکی در صدر و دیگری در رده سوم جدول لیگ برتر است می تواند جذابیت این دیدار را افزایش دهد و امیدوارم این جذابیت در نهایت منجر به موفقیت استقلال شود.

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه استقلال جایگاه خوبی در بالای جدول دارد و اینکه آیا این موضوع می تواند در 6 بازی باقی مانده باعث افتخار این تیم شود و این موقعیت را تهدید کند، گفت: اختلاف 6 امتیاز در 6 بازی باقی مانده نباید باعث افتخار باشد. هر چیزی در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد. باید در این مسابقات بیشتر تلاش کنیم تا فصل را با همین شرایط به پایان برسانیم. فرهاد در سنین پایین تجربه زیادی کسب کرده است که قطعا در این راه به تیم کمک خواهد کرد. شکست جام حذفی ممکن است تلخ باشد، اما باعث می‌شود تیم برای نزدیک‌تر شدن به لیگ مصمم‌تر شود. البته همه ما سعی می کنیم شرایطی را ایجاد کنیم که در این راه مشکل و چالشی برایمان پیش نیاید.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره تلاش برخی مدیران سابق این باشگاه برای دریافت مطالبات و سود با پول خود که مشکل جدیدی برای باشگاه است، گفت: توجه داشته باشید که از لوگوی استقلال استفاده کردند نام تجاری. من به شخصه نیازی به استفاده از اعتبار استقلال ندارم. من وابسته به استقلال هستم و در این مدرسه بزرگ شدم. من همچنان در تلاش برای موفقیت هستم.

وی افزود: اما افرادی که ناشناس بودند آمدند و از این برند استفاده کردند. آنها برای خود شهرت یافتند و در مناصب مختلف اداری اعتبار یافتند. این باعث سعادت آنها شد. این نکات به ویژه در هنگام صدور حکم باید مورد توجه قرار گیرد. اگر پول باشگاه را دادند باید آن را بگیرند. باشگاه استقلال نباید ببازد.

لحظاتی تصریح کرد: به دلیل پولی که دیروز در جای درست و با خرد جمعی معقول خرج شد، الان نباید کسب درآمد کنند. چون از همین اعتبار استفاده کردند. بنابراین کافی است پول خوب را برگردانید و از این رویه استفاده نکنید. به نام اقتدار خود و رضایت دوستانشان این کار را کردند و از طرفی پیروز هم شدند.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ظاهراً درآمدهای باشگاه ابتدا به حساب شرکت های مرتبط با این افراد واریز شده، سپس از آنها کسر شده و به حساب باشگاه وارد شده است. از این قضیه آسیب نبینید. این افراد باید پاسخگو باشند. اگر این اتفاق بیفتد، آنها نباید راه فراری داشته باشند.

مومنی در خصوص جلسه دیروز با حضور مدیرعامل باشگاه و مشوق های این تیم گفت: جلسه خوبی صورت گرفت و از مشوق های باشگاه دعوت شد. هماهنگی کاملی برای سکوها وجود داشت که سعی کنند اتفاقات بد روی سکوها رخ ندهد، به خصوص در مورد سخنرانی. باید تیممان را تشویق کنیم و به بازیکنانمان انرژی بدهیم. مکتب استقلال همیشه این بوده که دیگران را تخریب نکنیم. ما همیشه بر اساس فرهنگ ایرانی و مکتب استقلال عمل کرده ایم تا جایی برای توهین به مردم باقی نماند و در مسائل فرهنگی در فوتبال کشور پیشتاز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید