چه کسی روش پیش بینی را تغییر می دهد؟

چه کسی روش پیش بینی را تغییر می دهد؟

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و البته حواشی فراوان برای تیم ملی، دراگان اسکوچیچ که تیم ملی را به جام جهانی رسانده بود، جای خود را به کارلوس کی روش داد و تعدادی از ملی پوشان از اسکوچیچ حمایت کردند و برخی نیز موافق بودند. از تعلیق او.

یکی از حامیان دراگان سردار آزمون، مهاجم لورکوزن بود. سردار که برای اولین بار توسط کی روش به تیم ملی دعوت شده بود، چند ماه پیش و در روزهایی که بحث تغییرات در کادر فنی تیم ملی مطرح بود، از سرمربی وقت تیم ملی حمایت کرد و گفت: حتی اگر گواردیولا را بیاورید. آیا فکر می کنید که می تواند کار کند؟ کار خاصی انجام دهید؟ الان کنار گذاشتن سرمربی خیلی خیلی بد است و کار ما را خیلی سخت تر می کند. اینکه توانست رکورد را جابجا کند، پس قطعاً این توانایی را دارد.

ما از اولی که حمایت کردی نتیجه گرفتیم ولی هر وقت به تیم ملی زدی به سرمربی تیم زدی تیم نتیجه نگرفت. حالا کی روش به تیم ملی برگشته و قطعا می خواهد طوری کار کند که این گونه پیش بینی ها تغییر کند و همه بگویند در آینده بازگشت کی روش برای تیم ملی خوب بوده است.

با این حال باید دید تیم ملی با کی روش در جام جهانی چه نتایجی خواهد گرفت و آیا پیش بینی ستاره تیم ملی درست از آب در می آید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید