چیزهای اساسی که مردم نیاز دارند کم نیست


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838535

معاون اول رئیس جمهور از انبار کالاهای اساسی و سیلوی 120 هزار تنی شهید مدرس در شهرستان رباط کریم بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر معاون اول رئیس جمهور امشب (جمعه) از انبار کالاهای اساسی و سیلوی 120 هزار تنی شهید مدرس شرکت بازرگانی دولتی ایران در رباط کریم بازدید کرد.

در این بازدید که وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران نیز حضور داشتند، وی در جریان وضعیت نگهداری و وضعیت انبارهای گندم و برنج و همچنین نگهداری روغن از سوی مسئولان وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت. مورد نیاز شرکت بازرگانی دولتی الف ایران.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید با اشاره به تلاش وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای حفظ و تکمیل ظرفیت انبارهای کالاهای اساسی در سراسر کشور، تاکید کرد: کمبودی در زمینه کالاهای اساسی وجود ندارد. کالاها و کالاهای مورد نیاز مردم.”

مخبر در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت کالاهای اساسی در منطقه و کشورهای جهان با مشکلات اساسی مواجه است اما با توجه به پیش بینی ها و اعتبارات مورد نیاز دولت سیزدهم و تلاش شبانه روزی کالاهای اساسی بخرید، مشکلی وجود ندارد.» این کالاها در کشور ذخیره نمی شود و کالاهای اساسی و محصولات مرتبط بسیار خوبی در انبارها وجود دارد.

این مخبر تاکید کرد: اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها یکی از الزامات قانونی است که دولت باید بر اساس بودجه و مصوبه مجلس شورای اسلامی رعایت کند.

وی تصریح کرد: برای تعیین قیمت 4 قلم اصلی لبنیات، مرغ، تخم مرغ و روغن محاسبات دقیقی انجام شد که پس از اجرای طرح و تاثیر بر سبد زندگی مردم بود.

معاون اول رئیس جمهور در پایان گفت: توجه به مقوله عدالت یکی از اهداف و افتخارات مهم طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها است و خدای ناکرده دولت با همکاری به این مهم دست خواهد یافت. و پشتیبانی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید