کارت استقلال سپاهان; تردید محرم در چند پست

کارت استقلال سپاهان;  تردید محرم در چند پست

تیم فوتبال سپاهان امشب از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار استقلال می رود تا در هفته دهم لیگ بیست و یکم به مصاف این تیم برود و شاهد تقابل جذاب دو مدعی جدی قهرمانی باشیم.

محرم نویدکیا برخلاف فصل گذشته که کمتر به تغییر ترکیب اصلی خود عادت داشت در این فصل در مسابقات مختلف چندین پست تغییر داد که برخی از آنها به دلیل مصدومیت و غیبت بازیکنانش بود و راهکارهای فنی دیگر برای بهبود شرایط تیم. درست است و حالا در بازی امروز تردیدهایی در مورد ترکیب ترکیب اصلی این تیم وجود دارد.

دروازه بان: حتما حساب می کنم

دروازه بان سپاهان در لیگ بیست و یکم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در 8 بازی دیگر به جز دیدار با گل گهر که 4 بار دروازه اش باز شد، تنها یک گل دریافت کرد. هرچند بعد از بازی با گهر گهر گفته می شد نویدکی برای میرزازاد دروازه بان دیگر تیمش آماده است، اما کنت هم مقابل صنعت نفت فیکس شد و یک کلین شیت دیگر به ثمر رساند و امروز وظیفه دفاع از سنگر طلا را بر عهده دارد.

زوج وسط برای دفاع: پورگز و گلچیانی

سپاهان امسال با وجود داشتن مهدی زاده و نژاد مهدی از نظر نویدکی ترجیح داد از زوج گلسیانی و پورگز استفاده کند که به هماهنگی خوبی دست یافته اند. این دو نفر تاکنون در آمار دفاعی سپاهان نیز نقش داشته اند و حضورشان در ترکیب اصلی مقابل استقلال مشخص شده است.

مدافعان کناری: اسماعیلی فر و نورافکن

نویدکیا در کنار هم تقریبا راحت است. دانیال اسماعیلی فر و امید نورافکن تاکنون عملکرد خوبی داشته اند و در جایگاه خود بهترین های لیگ محسوب می شوند. اسماعیلی فر تا اینجای کار یکی از ستاره های سپاهان بوده است و نورافکن هم انگیزه های خودش را مقابل تیم سابق خواهد داشت.

هافبک دفاعی: مسعود ریگا

ریگی چهره خاص بازی امروز است. او که قصد ماندن در استقلال را داشت، پس از صحبت های عجیب فرهاد مجیدی مبنی بر برابری دستمزد همه هافبک ها و آنچه اختلاف مالی نامیده می شد، در نهایت تصمیم گرفت برخلاف میل خود از این تیم جدا شود و راهی سپاهان شود. در دیدار امروز چشمان او معطوف به عملکردش مقابل تیم سابق خواهد بود و شاید انگیزه های فراوانش او را در این دیدار ستاره کند.

هافبک ها: شبهات اصلی محرم

در سیستم 3-3-4 که ​​توسط محرم نویدکیا بررسی شد، بیش از هر پست دیگری در دو هافبک و مهاجم شاهد تغییر در ترکیب سپاهان بودیم و سرمربی طلایی پوشان نفرات مختلفی را کنار هم امتحان کردند. سروش رفیعی پس از دو هفته غیبت به تمرینات بازگشته است و فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی نیز عملکرد خوبی داشته اند و محمد کریمی نیز نقش کلیدی در بازی طلایی دارد و نویدکی باید دو بازیکن از این چهار بازیکن را بازی کند. به نظر می رسد با توجه به دوری رفیا از تمرینات، تمرینات او به خوبی سایر نفرات نیست و در ترکیب اصلی بازی نمی کند و با وجود عملکرد خوب سلمانی مقابل صنعت نفت، احتمال حضور زوج احمدزاده- کریمی بیشتر خواهد شد.

بال های سپاهان: حسینی و شهبازاده

نویدکیا در بازی مقابل صنعت نفت تصمیم گرفت شهبازاده را نیمکت نشین کند و فرشاد احمدزاده را به عنوان وینگر چپ در ترکیب اصلی قرار دهد اما این هماهنگی جواب نداد و به نظر می رسد در این دیدار با انتقال فرشاد به خط دفاعی سجاد حضور خواهد داشت. بیایید شهباززاده در ترکیب اصلی باشیم و عملکرد او را مقابل تیم سابقش ببینیم. محمدرضا حسینی نیز بازیکن ثابت سپاهان است.

خط حمله: شهریار مقانلو

فراز و نشیب های شهریار مقانلو در سپاهان، محرم نویدکیا را مجبور به استفاده بی احتیاطی از او در ابتدای حمله نکرد. مغانلو امروز مهاجم سپاهان خواهد بود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

کریستوفر کنت، عزت الله پورگز، گئورگی گلسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، شهریار مقانلو و سجاد شهبازاده.

دیدگاهتان را بنویسید