کارشناسان اورژانس یزد ناجی کارگر 20 ساله شدند


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815227

کارشناس اورژانس یزد با آموزش صحیح و اقدام سریع و حرفه ای موفق شد جان یک کارگر 20 ساله را نجات دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، پس از وقوع حادثه برق گرفتگی در گلخانه اطراف یزد و درخواست کمک از مرکز اورژانس استان، همراه با آموزش اقدامات اولیه نجات جان توسط کارشناس تریاژ تلفنی، نزدیکترین کد کمکی به محل حادثه ارسال شد. و کارشناسان سازمان در عرض 7 دقیقه پس از درخواست کمک بر بالین بیمار بود.

نیروهای امدادی با رسیدن به محل حادثه با جسد بی جان جوان 20 ساله ای برخورد کردند که به گفته شاهدان حاضر در صحنه پس از برق گرفتگی از هوش رفت. با انجام ماموران در محل بلافاصله اقدامات پیشرفته نجات جان بیمار آغاز شد و پس از دریافت 9 حمله قلبی و 30 دقیقه تلاش مستمر برای نجات جان مددجو در محل حادثه، بیمار علائم مثبت حیات نشان داد و بیمار دریافت کرد. خدمات بیمارستان شهید صدوقی یزد.

با عنایت الهی، مشاوره تلفنی مناسب و مراقبت های فوری و حرفه ای اورژانس پیش بیمارستانی، خوشبختانه این کارگر گلخانه پس از چند روز بستری در بیمارستان به تنهایی از بیمارستان ترخیص و تحت حمایت و خدمات تکمیلی قرار گرفت و به زندگی عادی بازگشت.

سرکار خانم مطهره کریمی کارشناس تریاژ تلفنی مرکز ارتباطات اورژانس و علی علی آبادی و حسین وکیلی از کارشناسان عملیاتی که در این ماموریت طاقت فرسا حضور داشتند حضور داشتند.

احمد دهگان رئیس سازمان اورژانس استان یزد با تشکر و تبریک علو درجات به مددجو و خانواده محترم ایشان، ارائه خدمات تخصصی اورژانس استان یزد به مردم را باقیمانده فضیلت و مایه مباهات دانست. و تلاش های حرفه ای و مسئولانه کارشناسان اورژانس را ارزیابی کند.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید