کارمند «تکیه الملک» کرمانشاه به دلیل عدم رعایت حجاب توسط گردشگران اخراج شد.

کارمند «تکیه الملک» کرمانشاه به دلیل عدم رعایت حجاب توسط گردشگران اخراج شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رعایت حجاب و شئونات اسلامی برای بازدید از اماکن گردشگری و به ویژه بناهای مذهبی الزامی است، از برکناری رئیس پشتیبانی معاونت صنفی خبر داد. کرمانشاه.

داریوش فرمانی در پی حضور تعدادی از گردشگران بدون رعایت شئونات اسلامی اظهار داشت: این گردشگران با حضور به موقع کارکنان اداره کل در منطقه و تذکرات لازم به خارج از مجموعه هدایت شدند.

وی افزود: پس از اطلاع از این پرونده به همکاران نیز تاکید کردم و نظارت بر حضور گردشگران را افزایش دادم و مسئول تکیه را برکنار کردم و دستورات لازم را برای بررسی تخلفات و قصورها صادر کردم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رعایت موازین شرعی و قانونی کشور خط قرمز همه ماست، گفت: با توجه به حساسیت موضوع در ساعات اوج سفر، در دستور کار افزایش تعداد پرسنل شیفت و امنیت مجموعه است.

فرمانی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به افراد بدون حجاب و متخلف در اماکن و ابنیه مذهبی ارائه نمی شود از گردشگران خواست با رعایت موازین اخلاقی و دینی از آثار تاریخی که بخشی از هویت فرهنگی، تاریخی و مذهبی استان هستند بازدید کنند. با احترام به فرهنگ میزبان در کرمانشاه حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید