کارگران شهرداری یاسوج ورودی ساختمان تامین اجتماعی را با زباله مسدود کردند


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887463

شهردار یاسوج به موضوع زباله گردی در مقابل تامین اجتماعی استان واکنش نشان داد و گفت: از چنین اقدامی اطلاعی نداشتم و آن را تایید نمی کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ صبح امروز در رسانه های استان خبری با عنوان تخلیه چند تن زباله در مقابل مراکز سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویرا توسط شهرداری یاسوج منتشر شد. احمد، دلیل این امر نیز پیشنهاد انتقام از این سازمان توسط شهرداری یاسوج است.

در همین راستا گفتگویی با نستهن مقدم از شهرداری یاسوج ترتیب دادیم که مشروح آن را می خوانید.

مقدم با اشاره به اینکه همه ادارات یک سری تعاملات و حقوقی دارند از جمله شهرداری که در خدمت شهروندان است و ادارات به عنوان خدمات رسان بزرگ، گفت: شهرداری با سازمان تامین اجتماعی اختلاف دارد و چند ماهی است که این اختلاف وجود دارد. ما تفاوت های واحدهای مالی، مشاوران، حسابداران و همکاری هایی که باید بین این دو موسسه وجود داشته باشد را بررسی می کنیم.

وی افزود: قاطعانه هیچ برنامه ای از سوی شهرداری یا مسئولان شهرداری در خصوص دفع زباله های دفن شده قبل از تامین اجتماعی وجود نداشت.

مقدم اضافه کرد: ما تامین اجتماعی را متعلق به خود می دانیم و هرگز اقدام خصمانه ای با این سازمان انجام نخواهیم داد. به محض شنیدن این اقدام توسط کارگران پسماند با این شرایط تذکرات لازم را دادم و گفتم با عاملان برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: این مشکلات بین ما و تامین اجتماعی باید با گفت وگو و تعامل حل شود، از طرفی نمی پذیرم که یک سازمان بزرگ اینقدر بی احترامی به شهرداری داشته باشد.

شهردار یاسوج گفت: ما این کار را که کارگران انجام می دهند قبول نداریم و تایید نمی کنیم.

وی با اشاره به مصاحبه صبح امروز مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: تامین اجتماعی کار خوبی انجام نمی دهد زیرا همواره تهدید به عقب نشینی و دستگیری می کند و آمار و ارقامی که رسانه ها و تامین اجتماعی منتشر می کنند نادرست است. .

مقدم تاکید کرد: تامین اجتماعی یک طرفه به دادگاه رفت و شهرداری این حق را دارد که از حقوق مردم خود حمایت کند و از هرگونه کسر و محاسبات اضافی جلوگیری کند زیرا کسر اضافی به معنای سلب حق مردم است.

مقدم افزود: در خصوص این موضوع جلسات مختلفی با سازمان تامین اجتماعی داشته ایم تا موضوع حل شود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته به دلیل وقوع سیل، ماموران شهرداری به صورت مستمر مشغول نظافت شهر هستند، این پاکسازی چندین ماه به طول می انجامد و با هزینه های زیادی همراه خواهد بود، انتظار داریم تامین اجتماعی شهرداری درک کند که همکاران ما می توانند پاک کن خدا کمک کنه با تامین اجتماعی این موضوع رو حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید