کارگروه اشتغال و کسب و کار بانوان در لرستان برگزار می شود


ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1903888

ولی پور گفت: کارگروه اشتغال و کسب و کار بانوان در استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبا ولی پور در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: اشتغال زنان جویای کار یکی از موضوعاتی است که با جدیت در حال رصد است و در این راستا با چندین سازمان هماهنگی شده است تا این افراد به صورت ماهرانه فعالیت کنند.

وی افزود: بسیاری از دانشجویانی هستند که در آستانه فارغ التحصیلی هستند اما مهارت خاصی در رشته ها ندارند و با کمک پارک علم و فناوری این افراد مهارت های لازم را کسب می کنند تا راحت تر جذب شوند. بازار کار پس از فارغ التحصیلی

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد: در راستای اشتغال زایی بانوان روستایی اقداماتی با همکاری فنی و تخصصی در دستور کار قرار دارد تا با کسب مهارت بیشتر بتوانند کار بهتری انجام دهند.

ولی پور گفت: در این راستا کارگروه اشتغال و کسب و کار بانوان در استان ساماندهی می شود تا بانوان جویای کار پس از کسب مهارت بتوانند به مشاغل خانگی بپردازند.

وی گفت: امسال بیش از سه میلیارد تومان برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شد و با این میزان اعتبار برای 126 زن سرپرست خانوار فرصت اشتغال ایجاد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: با اعتبارات مصوب برای سفر رئیس جمهور به لرستان، برنامه های توانمندسازی زنان بیشتر اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید