کارگروه برگزاری تورهای غیرمجاز در میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.


ساعت: 20:02
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883898

در کارگروه تورهای غیرمجاز کهگیلویه و بویراحمد:

در پیگیری های انجام شده تورهای غیرمجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، از چند روز گذشته این پایگاه خبری به موضوع برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است. آمدند و اجرا کردند. این تورها هیچ مجوزی ندارند و در برخی موارد ضد ارزش ها را تبلیغ می کنند.

وجود چنین تورهایی باعث آسیب های فرهنگی و اجتماعی مختلف در کهگیلویه و بویراحمد می شود که باید ساماندهی شود (اخبار را اینجا بخوانید)

پیگیری ها و بررسی های پایگاه خبری صبح زاگرس منجر به بحث و بررسی و تشکیل جلسه ای با موضوع تورهای غیرمجاز گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد شد.

در همین راستا مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کارگروهی برای برگزاری تورهای غیرمجاز در استان خبر داد.

این کارگروه با همت این اداره کل و با حضور مسئولان استانداری، نهادهای فرهنگی، قوه قضائیه، دادستان، معاونت اجتماعی سپاه فتح استان و نیروی انتظامی برای برگزاری تورهای غیرمجاز از شهرستان تشکیل شد. استان

طالبی پور رعایت عفاف و حجاب در برگزاری تورهای گردشگری را الزامی دانست و گفت: با هرگونه تخلف از هنجارها در برگزاری تورهای غیرمجاز برابر قانون برخورد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تمامی تورهای غیرمجاز برخورد قانونی می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ناحیه کهگیلویه و بویار احمد نیز در این نشست گفت: رعایت عفاف و حجاب یکی از محورهای اصلی فرهنگ دینی و اسلامی است.

مسعود نوری گفت:

تکالیف برخی نهادها و سازمان های مختلف در خصوص عفاف و حجاب مشخص شده است.

نوری با انتقاد از اوضاع نابسامان منطقه آبشار یاسوج افزود: اقدامات فرهنگی مهمی در آبشار یاسوج نیاز است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی بخشداری کوگیلویه و بویار احمد گفت: با برخی مراکز غیرمجاز در این منطقه گردشگری برخورد قانونی شود.

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی در این مراکز غیرمجاز در حال انجام است.

نوری افزود: به مراکز غیرمجاز در آبشار یاسوج 45 روز مهلت داده شده که در صورت عدم دریافت مجوز پلمب می شوند.

معاون اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت برگزاری تورهای غیرمجاز گفت: آمادگی کامل با کمک پایگاه مقاومت بسیج برای برگزاری تورهای غیرمجاز در تمامی نقاط وجود دارد. استان.

سرهنگ حجت الله عباسی گفت: وجود برخی آسیب های اجتماعی زیبنده مردم کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین اولویت های معاونت اجتماعی فتح کوگیلویه و بویراحمد است.

معاون دادستان کهگیلویه و بویار احمد نیز در این جلسه به مشکلات تورهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: برخی از مشکلات اساسی در برگزاری تورهای غیرمجاز تبلیغات در فضای مجازی است.

اسماعیل مسعودی افزود: شناسایی گشت های سایبری غیرمجاز در دستور کار پلیس فتا قرار گیرد.

وی ادامه داد: با هرگونه تخلف از تورهای غیرمجاز برخورد قانونی خواهد شد.

معاون دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضای فرهنگی ورزشی پایین است که این امر نیازمند توسعه همه جانبه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید