کاری هوانی پاکادمان برای وزیر ورزش ترکیه؛ تو ما را نمی خوری!


ساعت: 22:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890744

شمشیرباز کارکشته تیم ملی پس از کسب مدال طلای سابر تیمی در بازی های کشورهای اسلامی، وزیر ورزش ترکیه را احضار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پاکدامن ستاره شمشیربازی ایران پس از کسب مدال طلای تیم ملی سابر در بازی های کشورهای اسلامی گفت: می خواهیم ثابت کنیم که شکست در مصر یک اتفاق نبود و خیلی انگیزه داشتیم که آنها را در خاک خودشان شکست دهیم و خوشبختانه. این اتفاق افتاد البته این نتیجه چیزی از مهارت های فنی آنها کم نمی کند زیرا در مسابقات قهرمانی اروپا تیم های بزرگی مانند فرانسه و ایتالیا را شکست داده بودند و سوم اروپا شدند.

وی افزود: در جام جهانی آنها موفق شدند ما را شکست دهند و تیم خوب رومانی هم همینطور. با وجود باخت به ما، باید بگویم آنها تیم قابل احترامی هستند. حتی در آخرین دیدار از قسمت انفرادی نماینده آنها موفق شد من را شکست دهد.

کاپیتان تیم ملی سابیا با اشاره به اینکه آنها مدال آور المپیک هستند، گفت: ما سرشار از انگیزه بودیم تا ثابت کنیم باخت به این تیم در مصر یک تصادف نبود. آنچه مشخص است این است که تیم ما بسیار بزرگ است و هنوز کارهای ناتمام زیادی داریم که باید به آن برسیم، از جمله کسب مدال المپیک و قهرمانی جهان که امیدوارم این اتفاق برای ما بیفتد.

پاکدامن با ابراز خوشحالی از کسب مدال گفت: ابتدا این مدال را به مربیان و کسانی که برای ما زحمت کشیدند و ناعادلانه قضاوت شدند تقدیم می کنیم. خدا را شکر مدال گرفتیم و این مدال را به همه بزرگان این رشته تقدیم می کنم.

وی در پایان با توجه به اینکه وزیر ورزش ترکیه با ناراحتی سالن مسابقات را ترک کرد اینگونه پاسخ داد: به وزیر ورزش ترکیه توصیه اشتباهی کردند چون سطح آنها در شمشیربازی برای ما مناسب نیست. و همچنین کشتی، والیبال و وزنه برداری.

دیدگاهتان را بنویسید