کار فرهنگی حلال مشکلات است/دشمن از سه اهرم جهل، غفلت و خیانت استفاده می کند.


ساعت: 09:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909899

فرماندار گرگان گفت: در جنگ ترکیبی دشمن از سه اهرم جهل، غفلت و خیانت برخی خودی ها استفاده می کند و باید با مسائل ورزشی و فرهنگی جهل را از بین ببریم تا غفلت صورت نگیرد و در صورت دو مورد. ذکر شده حذف می شوند. بدیهی است که خیانت شامل حال نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ آقای عیسی در گفتگو با رسانه ها گفت: در کشورهای پیشرفته دنیا برای پیشرفت اقتصادی بین کارمندان و مردم تفاوتی وجود ندارد و گاهی مردم و کارمندان برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده دست به دست هم می دهند. آنها در چندین شیفت کار می کنند.

مدیریت شهری بر عهده شهرداری است نه نهادهای مختلف که شهرداری را منع کنند. شهرداری باید به ویژه از نهادهای فرهنگی مطالبه کند. زیرا تمام انتظارات مردم از شورای شهرداری و شهرداری است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات فرهنگی با برنامه ریزی صحیح و با همکاری آموزش و پرورش با توجه به وجود نیروی انسانی و گستره وسیع قابل حل است. حل شد.

فرماندار گرگان تاکید کرد: انرژی نهفته دانش آموزان باید با فعالیت های مختلف ورزشی و فرهنگی تخلیه شود تا شاهد تخلیه این انرژی در جهت نادرست نباشیم.

وی ادامه داد: برای استفاده دانش آموزان و خانواده هایشان از فضا و امکانات مدارس و علاوه بر تخلیه انرژی، نیاز به ایجاد تعامل بیشتر است. مدارس تک شیفت شدند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مختلفی وجود دارد که می تواند به بالقوه تبدیل شود، تصریح کرد: وی بیان کرد: اگر کار فرهنگی انجام شود در همه زمینه ها موفقیت حاصل می شود و در نهایت با توجه به اینکه محصول آموزش دانشگاه است و دانشگاهیان آینده کشور را می سازند. ما باید آموزش و پرورش خوبی داشته باشیم.

فرماندار گرگان تاکید کرد: در حال حاضر دشمن با جنگ ترکیبی علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شده و از ظرفیت انرژی نهفته جوانان علیه کشور استفاده می کند و این اتفاق به دلیل جهل، غفلت و خیانت برخی از خودی ها اتفاق افتاده که هر کدام جنگ محسوب می شود.

جهل باید با مسائل ورزشی و فرهنگی برطرف شود تا بی احتیاطی صورت نگیرد و در صورت رفع دو مورد مذکور؛ بدیهی است که خیانت شامل حال نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید