کاشت 20000 بوته گل در پارکها و بلوارهای سرخس


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917302

دانشی مقدم گفت: برای استقبال از بهار، کاشت 20 هزار گل داوودی و کلم زینتی در پارک ها و بلوارهای شهر سرحس برای زیباسازی و شادابی فضای سبز شهر و ارتقای سلامت روان شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید دانشی مقدم شهردار سرحس در گفت و گو با صبح توس اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فرصت برای ارائه هرچه بیشتر امکانات رفاهی و خدماتی به شهروندان و مسافران در نوروز، کارکنان ستاد استقبال از بهار در شهرداری سرحس تشکیل و شروع به کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا کاشت 20 هزار گل داوودی و کلم های زینتی در پارک ها و بلوارهای سطح شهر به منظور زیباسازی و شاداب سازی فضای سبز شهر و ارتقای سطح سلامت روان شهروندان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال در نظر گرفته شده است. در دستور کار جامعه قرار گرفته است

شهردار سرحس گفت: گل های کاشته شده در پارک ها و فضای سبز شهری با توجه به شروع هر فصل تغییر می کند و تولید گل مناسب هر فصل به ویژه استقبال از بهار به روش های مختلف در گلخانه شهرداری انجام می شود.

دانش مقدم تصریح کرد: برنامه های استقبال از بهار امسال با حجم و کیفیت و کمیت بهتر نسبت به سال های گذشته در حال پیگیری و برنامه ریزی است.

وی در پایان گفت: همچنین در زمینه ساخت و ساز حرکت پیاده روهای ساختمانی و بهسازی سطح شهر با قول مساعد استاندار خراسان رضوی و همکاری و کمک مدیر شهری و حمایت شورای اسلامی شهر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید