کاهش اختلاف طبقاتی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است/اقدامات شایسته دولت مردمی در زمینه معیشت مردم

ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806782

میلاد شاه حسینی گفت: یکی از دستاوردهای چهل و سومین سالگرد انقلاب کاهش اختلاف طبقاتی و افزایش برابری در جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس اقتصادی به تیتریک گفت: یکی از دستاوردهای چهل و سومین سالگرد انقلاب کاهش اختلاف طبقاتی و افزایش برابری در جامعه است.

میلاد شاه حسینی ادامه داد: برخی غربی های داخلی مغرض یا ناآگاه با حمله به جریان تحریف سعی در بدتر کردن وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه نسبت به قبل از انقلاب دارند.

وی افزود: امروزه بسیاری از جامعه را قشر متوسط ​​جامعه تشکیل می دهند که با وجود مشکل در نیازهای مراقبت اجتماعی، قادر به تامین نیازهای روزمره خود هستند.

این کارشناس گفت: درست است که اقدامات همه جانبه در زمینه معیشت و رفاه مردم آنطور که باید صورت نگرفته یا محدود نشده است، اما خوشبختانه به مدد انقلاب عدالت در جامعه به طور مساوی برقرار شده است.

شاه حسینی ادامه داد: امروز با کمک جهادگران در تمامی مناطق کشور و حتی در دورافتاده ترین روستاها اقشار مختلف مردم از عنایات الهی برخوردار هستند.

وی افزود: جهادگران پس از دوران مقدس برای آبادانی اقدامات شایسته و آبرومندانه ای انجام داده و در بحران های طبیعی و غیرطبیعی همواره در صحنه بوده اند.

این کارشناس گفت: اوج عدالت را در کشور در بحبوحه بیماری کرون با کمک های مومنانه در کشور دیدیم در حالی که در کشورهای پیشرفته دنیا مردم برای تامین نیازهای خود غارت می کردند.

شاه حسینی تاکید کرد: برخی از مشکلات اقتصادی مربوط به انتصابات و ضعف در کار مدیران است و ربطی به اصل انقلاب ندارد.

وی گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت انقلابی شاهد اقدامات بسیار معقولانه ای در بازار کالا بوده ایم و امیدواریم تا پایان دوره چهارساله بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم در حوزه معیشتی به پایان برسد. حل خواهد شد.”

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: ورود دولت به توزیع برنج ایرانی به عنوان کالای اصلی و درج قیمت برای تمامی کالاها تنها دو نمونه از اقدامات معیشتی دولت بود که امیدواریم این اقدامات همچنان به بازار عرضه شود. ثبات . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید