اعتماد و شایستگی مسئولان در خدمت مردم است/ اختلاف طبقاتی و توزیع ناعادلانه منابع مردم را آزار می دهد.


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913186

سردار حزنی دبیر ستاد مرکزی بسیج سازندگی کشور گفت: اعتماد و شایستگی مسئولان در خدمت مردم است و باید بدانند میزهایی که پشت آن می نشینند امانت مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار ضیاءالدین حزنی صبح امروز در افتتاحیه رزمایش جهادگر فاطمی 2 که با حضور گروه های جهادی استان یزد برگزار شد، با اشاره به متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: گفت: فقر برای مردم آزاردهنده نیست و اختلاف طبقاتی و توزیع ناعادلانه اینها امکانات و پروژه هایی است که باعث ناراحتی مردم می شود.

وی ادامه داد: اردوهای جهادی و افراد در قالب گروه های جهادی باید چهار معضل آزاردهنده را به طور کامل بررسی و با جدیت پیگیری کنند که شامل بیکاری، اعتیاد، طلاق و از همه مهمتر 16 سال اقتصاد ناکارآمد است که این مشکلات را در کشور ایجاد کرده است.

دبیر ستاد مرکزی بسیج کشور با تاکید بر اینکه اعتیاد دانش آموزان در برخی استان ها بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: این مشکلات باید با همت و همت نیروهای داخلی خودمان حل شود چرا که مردم ایران گنجینه های پنهان این کشور هستند و باید از ظرفیت آنها برای حل این گونه مشکلات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این انقلاب را برای حل مشکلات مردم انجام دادیم، گفت: در برخی از دولت ها سکه می فروختند و در مقابل ملک می خریدند و عملاً تجارت می کردند و بر اساس یک اصل اقتصادی، اگر دولت ها تجارت کنند، دولت ها ضعیف و مردم فقیرتر هستند، اما اگر برعکس مردم تجارت کنند، دولت ها قوی شوند و مردم ثروتمند شوند، باید از همین اصول برای حل مشکلات اصلی کشور استفاده کرد.

سردار حزنی با بیان اینکه در کشور بن بست وجود ندارد، خاطرنشان کرد: یا باید راه حل مشکلات را بسازیم یا برای رفع بن بست و حل مشکل چاره اندیشی کنیم و مقید به انجام این ماموریت ها هستیم. .

وی با تاکید بر اینکه شایستگی مسئولان پشت میزنشین خدمت به مردم و جلب رضایت مردم است، گفت: اگر مردم از لر و بلوچ حمایت نکنند، دشمن آنها را به چنگ خواهد آورد و در حال حاضر سازمان و مسئولانی که همراه هستند. افراد تکمیل نشده اند و بر اساس دستورات دینی یک تشکیلات الهی است که با مردم است و این اصل باید مورد توجه همه قرار گیرد.

دبیر ستاد مرکزی بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه مردم در جمهوری اسلامی اهمیت زیادی دارند، خاطرنشان کرد: مسئولان می آیند و می روند، اما مردم ثابت هستند و این سفره ها در جمهوری اسلامی و افرادی که پشت این میزها می نشینند چقدر موفق بوده اند. به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند؟

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی هیچ منع و مانعی برای خدمت به مردم وجود ندارد و در عین حال باید به سمت چیزهایی رفت که به نفع مستضعفان و محرومان کشور است و نباید به سمت اقدامات و کارهایی رفت که به نفع گروه و بسیج خاص، گروه های جهادی باید این مسائل را در برابر تصمیم گیران و مسئولان مطرح کنند و مطالبات لازم را از طرف مردم مطرح کنند.

سردار حزنی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه باید یاد بگیریم با هم کار کنیم و عقب ماندگی ها را با کمک یکدیگر حل کنیم. این گروه ها نباید مشکل یا نقطه ضعفی داشته باشند و باید با توجه و وسواس خاصی در زمینه مسائل مالی حرکت کنند و امور شفاف سازی در اولویت آنها باشد.

وی ادامه داد: اجرای طرح های کم اعتبار و غیرقابل اعتماد باید توسط گروه های جهادی پیگیری شود و موضوعاتی که کمتر از سوی مسئولان مورد توجه قرار می گیرد باید توسط گروه های جهادی پیگیری شود.

دبیر ستاد مرکزی بسیج سازندگی گفت: باید با هماهنگی جهاد کشاورزی در روستاها و مناطق کم برخوردار تمهیداتی اندیشیده شود تا باغداران و کشاورزان نمونه تشویق شوند و در نتیجه به محصول و همچنین ساخت بیمارستان صحرایی در منطقه بها داده شود. مناطق کم برخوردار باید با جدیت پیگیری و ساخته شوند.

حزنی تصریح کرد: گروه های جهادی باید نقشه هویتی، مخاطبان هدف و ویژگی های برنامه های خود را ایجاد کنند و اطلس استان نیز به طور کامل آماده شود تا بتوانیم گروه های جهادی را در این مسیر هدایت کنیم.

سردار حزنی دبیر ستاد مرکزی بسیج کشور نیز گفت: حوادث باعث نابودی رجال کوچک و تربیت مردان بزرگ می شود و با وجود مشکلات مهم این است که بتوانیم رضایت فقیه و مردم را در این امر جلب کنیم. جهت.”

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید