کاهش زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان یزدی


ساعت: 19:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884990

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت؛

شرفت معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: در سه سال گذشته میانگین زمان پاسخگویی به درخواست های شهروندان 45 روز بود در حالی که در حال حاضر میانگین زمان پاسخگویی به درخواست های مردم به 12 روز کاهش یافته است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدمهدی شرافت در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم فعالیت های شهرداری، گفت: موفقیت یا شکست در این مجموعه نتیجه یک دوره کار نیست، بلکه حاصل ثمره و تلاش همه مردم است. در همه ادوار موجود است. و قضاوت باید با این مقدمه صورت گیرد.

وی افزود: مهمترین بخش خدمات، خدمات ملکی و در رابطه با اموال و املاک مردم است و بزرگترین مشکل در این مسیر، مراجعه های شخصی مردم است.

شرف ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات آفلاین را یکی از رویکردهای جدی این دوره مدیریت شهری در یزد دانست و تصریح کرد: طرح «شروند سپری» که سال گذشته اجرا شد برای کاهش خدمات حضوری، به عنوان اولین طرح با این رویکرد در یزد اجرا شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد تصریح کرد: رویکرد این سامانه و نتایج خوب آن باعث شده تا این سامانه به عنوان الگویی برای برخی شهرهای دیگر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: 50 درصد خدمات شهرداری یزد در حوزه شهرسازی غیرشخصی و خدمات حضوری توسط دفاتر کارگزاری انجام می شود که این امر روند ارائه خدمات و پاسخگویی به درخواست های مردم را افزایش داده است.

شرف با اشاره به افزایش روند پاسخگویی و کاهش زمان انتظار مردم برای دریافت خدمات از طریق سامانه شهروند سپری، گفت: در سه سال گذشته میانگین زمان پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان 45 روز بوده و در حال حاضر این زمان ادامه دارد. میانگین زمان پاسخگویی به درخواست های مردم به 12 روز کاهش یافته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: تا پایان سال جاری پرونده های ماده 100 و تغییر هدف دفاتر کارگزاری را به کمیسیون تحویل می دهیم و طبق قانون باید داشته باشیم. حوزه های خدماتی در شهرداری تا خدمات مردم بهتر و بیشتر ارائه شود، دلیل آن هم این است که به دنبال تبدیل دفاتر کارگزاری به دفاتر الکترونیکی خدمات شهری هستیم تا مردم تمام خدمات لازم را از شهرداری دریافت کنند. این دفاتر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید