کاورهای اینستاگرام با فلسفه حجاب همخوانی ندارد/ پیج های رنگی عامل تاریکی زندگی مخاطب است


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891196

نگار کوهی گفت: سبک های حجاب پوشش را در قالب حجاب به عموم مردم عرضه می کند اما در بیشتر موارد این پوشش با فلسفه حجاب سازگاری ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نگار کوهی مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: صفحات رنگارنگ سبک های حجاب این روزها زندگی بسیاری از افراد را سیاه کرده است. علاوه بر تبلیغ، اصل حجاب و عفاف را کنار گذاشتند.

وی ادامه داد: در نگاه اول صفحه رنگارنگ و جذابی را می بینید اما به مرور زمان باورهای شما را تغییر می دهند.

کوهی افزود: دنبال کردن این صفحات در طول زمان زندگی شما را به چالش می کشد و عزت نفس را از شما می گیرد تا جایی که همیشه در حسرت زندگی خواهید کرد.

کوهی افزود: سبک های حجاب حتی ذائقه افراد را تغییر می دهد و آنها را با پوشش و لباس آشنا می کند و به طور رسمی به آنها می گوید که چه لباسی بپوشند و از چه لباسی پرهیز کنند.

این مدرس دانشگاه گفت: اصولاً این سبک های حجاب قدرت انتخاب و اختیار را از شما می گیرد و در دراز مدت به شما فرمان می دهد.

وی با بیان اینکه بیشتر پوشش های امروزی بر اساس مد و سبک حجاب است، گفت: پوشش در جامعه توسط این افراد هدایت می شود و زنان حجاب خود را انتخاب و استفاده می کنند.

کوهی با بیان اینکه عموم مردم با پیروی از سبک های حجاب دچار خطای شناختی می شوند، ادامه داد: سبک های حجاب، حجاب را در قالب حجاب به مخاطب ارائه می کند، اما در بیشتر مواقع این حجاب با فلسفه حجاب سازگاری ندارد.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: حجاب برای زنان بسیار مهم و برای دختران نوجوان جذاب است و آنها را به الگوبرداری از این سبک های حجاب تشویق می کند.

وی با بیان اینکه از هم گسیختن بنیان خانواده مهم ترین هدف سبک های حجاب است، افزود: بسیاری از خانم ها به مراکز مشاوره مراجعه می کنند و گلایه دارند که همسرانشان می خواهند اینگونه حجاب شوند و از این نوع لباس ها استفاده کنند.

کوهی در پایان خاطرنشان کرد: عموم مردم باید مراقب باشند فریب زرق و برق صفحات حجاب را نخورند و لباس خود را انتخاب کنند چرا که پشت همه تبلیغات در این صفحات تاکتیک های رسانه ای دشمن نهفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید