کدام خارجی ها مستقل می مانند؟

کدام خارجی ها مستقل می مانند؟

مسئولان باشگاه استقلال طبق صحبت قبلی با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نسبت به وضعیت نقل و انتقالات و بازیکنان مورد توافق اقدام کرده اند. از آنجایی که طی یکی دو روز اخیر صحبت هایی درباره جدایی مجیدی مطرح شده است، مسئولان استقلال منتظر بازگشت او از امارات هستند تا تکلیف او برای فصل آینده مشخص شود.

مجیدی در صورت ادامه کار معتقد است بازیکنان مورد توجه قرار می گیرند و در غیر این صورت با حضور سرمربی جدید سیاست نقل و انتقالات تغییر خواهد کرد. ضمن اینکه با توجه به اینکه قرار است فصل جدید لیگ برتر زودتر آغاز شود، امکان جذب مربی خارجی وجود ندارد و نامه های ارائه شده در برخی رسانه ها صحت ندارد.

موضوع بعدی وضعیت بازیکنان خارجی استقلال است. کادر فنی اعلام کرد که نیازی به رودی زستید نیست و این بازیکن از استقلال جدا شد. کوین یامگا نیز دو ساله قرارداد دارد و فصل آینده در جمع آبی ها حضور خواهد داشت. قرارداد عزیزبک امانوف هافبک ازبکستانی فصل آینده نیز مشروط است اما کادر فنی به آن نیاز دارد. این در حالی است که رافائل سیلوا، مدافع برزیلی که عملکردش مد نظر است، ممکن است با توجه به رقم سنگین قرارداد، استقلال را ترک کند، در غیر این صورت همه چیز به نحوه مذاکرات بستگی دارد.

گابریل پاین، سرمربی ایتالیایی آبی ها نیز در صحبت های خود به کارکنان استقلال گفت که دوست دارد به همکاری با این باشگاه ادامه دهد اما در صورت جدایی مجیدی از استقلال، وضعیت او نامشخص خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید