کدام مربی اروپایی دستیار یحیی می شود؟

کدام مربی اروپایی دستیار یحیی می شود؟

این دو مربی فصل گذشته بارها مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفتند و بر همین اساس یحیی گل محمدی به درخواست هواداران تیمش تصمیم گرفت از فنایی و رحیم پور عذرخواهی کند. پس از پایان لیگ برتر هجمه های زیادی علیه کادر فنی پرسپولیس صورت گرفت و پیشکسوتان و هواداران زیادی خواستار استعفای برخی از مربیان این تیم شدند.

در پی این موضوع و در دیدار هفته گذشته رضا درویش و یحیی گل محمدی موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در شرایط فعلی داوید فنایی مربی دروازه بان ها و مظاهر رحیم پور مربی بدنساز پرسپولیس تا اولین شروع گل محمدی برای ترمیم کادر فنی فصل آینده در کادر فنی این تیم حضور نخواهند داشت.

در جلسه سرمربی پرسپولیس اضافه شدن مربیان خارجی به کادر فنی این تیم مطرح شد. مربیانی از ایتالیا و آلمان به یحیی گل محمدی معرفی شدند. یکی از این مربیان سابقه همکاری با مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا را دارد، اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس در حال حاضر از همکاری با مربیان خارجی راضی نیست و ترجیح می دهد با مربیان همکاری کند. مخصوصا در گالری ما ایران داریم.

در همین راستا شنیده ایم که یحیی گل محمدی در حال سبک سازی و وزن کشی دو گزینه خارجی برای جانشینی داوود فنایی است. دو گزینه ای که هر دو سال سابقه حضور در فوتبال ایران را دارند. گزینه اول هاروت آبراهامیان است. مربی دروازه بان های نساجی مازندران وارد نوزدهمین سال فعالیت خود در فوتبال ایران شد.

به خاطر این همه حضور در فوتبال ایران، البته او در باشگاه های ایرانی زیادی کار کرده است. مربی با سابقه بازیگری روشن و دروازه بان تیم ملی شوروی.

هاروت به غیر از دروازه بان ها با سایر بازیکنان تیم ارتباط خوبی دارد و شاید بهتر باشد بگوییم بیش از یک مربی دروازه بان در تیم حضور دارد. هاروت فصل گذشته نقش موثری در بازگشت علیرضا حقیقی به روزهای خوبش داشت و …

هاروت یکی از مربیان خارجی ایران است که سال ها زبان فارسی را به خوبی یاد گرفته است اما مشکل اینجاست که مدیران نساجی مازندران علاقه خاصی به او دارند و اجازه نمی دهند این مربی به راحتی برود.

او سابقه کار در راه آهن، پیکان، ذوب آهن، مس کرمان و پرسپولیس را دارد.

گزینه دوم اما آلین دینکا، مربی دروازه بان ثابت (!) تراکتورسازی است. او مورد علاقه مدیران باشگاه تراکتورسازی نیز هست و در این سال ها با زونومیر سولدو، ساکت الهامی، مسعود شجاعی، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی، فیروز کریمی و ارتاگرول ساغلام همکاری داشته است.

به گفته کسانی که با او کار می کنند، این مربی رومانیایی نیز بسیار ماهر و به روز است. یحیی گل محمدی به زودی یکی از این دو را به عنوان جانشین داوود فنایی معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید