کرمانشاه از ایام فاطمیه تاکنون میزبان 7 شهید گمنام دفاع مقدس بوده است


ساعت: 16:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917198

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه:

ناصر باباخانی گفت: همزمان با حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر 7 شهید گمنام دفاع مقدس پس از ورود به استان تشییع و تشییع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر باباخانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه زهرا (س) 300 شهید در سراسر کشور از جمله گلزار شهدا تشییع می شوند. در کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: مراسم تدفین هفت شهید گمنام 15 دی ماه ساعت 9:30 از مبدأ جاده مدرس تا مسجد جامع برگزار می شود.

این مسئول تصریح کرد: پیکر پاک این شهدای والامقام در هفت نقطه از جمله گروه پدافند هوایی راه بیستون و پادگان حضرت نبی اکرم (ص)، تیپ 181 شهرستان اسلام آبادغرب، تیپ 35 واکنش سریع در جیران بلاغ به خاک سپرده شده است. ، دانشکده فنی و حرفه ای کسری. دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی مراسمی به خاک سپرده می شوند.

وی گفت: مراسم استقبال از شهدا، برنامه وداع با شهدا در مسجد النبی و شهرهای مختلف استان، تشییع و تدفین در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از جمله برنامه های تشییع شهدا در استان کرمانشاه خواهد بود. .

باباخانی با بیان اینکه وظیفه ماست که نام و یاد شهدا را در جای جای شهر بگذاریم تا بتوانیم با پشتوانه خون این عزیزان به راحتی این معابر و خیابان ها را طی کنیم. اعلام شد که شهر برای آن روز آماده تزیین و تزیین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید