کریمی: هیچ یک از مدافعان ما امروز در پست های حرفه ای خود نبود / آسیایی: صحنه مجازات مشکوک بود

زمان: 18:38
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777886

سرمربیان گل گهر و تراکتورسازی اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیروز کریمی در نشست خبری پس از شکست مقابل گل گهر در هفته اول لیگ برتر گفت: قبل از بازی گفتم هفته اول غیرقابل پیش بینی بود. ما یکی از بازیکنان را در آخرین روز تمرین از دست دادیم و انتقال هافبک دفاعی نیز تأثیر داشت. کافی بود بازی را تا نیمه دوم بکشید تا از آن جلوگیری شود. اگر این نتیجه را دیدید ، به خاطر جوانی بازیکنان ما است ، به خصوص آن دو که برای اولین بار در خط هافبک دفاعی بودند. بسطامی 18 ساله بود.

وی افزود: گل گهر خوب کار کرد ، آنها زمین را کنترل کردند ، اما ما در نیمه دوم خوب کار کردیم ، اگر دقت می کردیم می توانستیم از فرصت ها استفاده کنیم و نتیجه بهتر می شد. امیدوارم با باز کردن پنجره ها نتیجه بهتر شود. در آخرین تمرین ما هادی محمدی را در دقایق پایانی از دست دادیم و وقت نداشتیم روی دفاع میانی کار کنیم. بازی دور از خانه بود وگرنه روزی می توانستیم روی آن کار کنیم.

کریمی گفت: خط دفاعی ما به هیچ عنوان دفاع نبود زیرا موقعیت تخصصی برای هیچ یک از بازیکنان وجود نداشت. به همین دلیل من از آنها انتقاد نمی کنم. به گل گهر تبریک می گویم ، آنها حق برد داشتند ، اما ما می توانستیم بهتر باشیم. ما اختلاف را کاهش دادیم ، اما بدبختی ما این بود که ما را اذیت نکرد.

آسیایی: محوطه جریمه مشکوک بود

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: باید برای شرایط بازی به گل گهر و بچه های تیم قدرت بدهم. بازی با کیفیت و پر جنب و جوش بود.

مربی گل گهر گفت: اگرچه با دانش کمی وارد زمین شدیم اما می دانستیم که تیم فیروز کریمی مثل همیشه تیم فوتبال بالااد خواهد بود.

وی افزود: تراکتور تیم خوبی بود که با تغییر مقابل النصر در لیگ قهرمانان بازی خوبی را نشان داد. من او را خدا می نامم ، نیمه دوم بازی در دستان ما بود ، اما طبق معمول ، تراکتور موقعیت بسیار کوچکی داشت و توانست بازی را کنترل کند ، اما در نیمه دوم سعی کردیم برای استفاده از ضدحملات کمی آرامش داشته باشیم ، که این نیز فرصت های زیادی داشت آوردیم اما با بی دقتی و عدم تمرکز گم شد.

وی با اشاره به پنالتی تراکتورسازی گفت: “این برای ما بد بود ، ما باید عادت کنیم که در طول مسابقه گل نزنیم در حالی که با گل های زیاد جلو هستیم.” صحنه مشکوکی بود ، اگرچه داور قضاوت خوبی داشت ، اما فکر نمی کنم پنالتی بود. باز هم ، ما به نظر قاضی احترام می گذاریم ، خوشحالم که گام اول را خوب و محکم برداشتیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید