کسانی که مردم، مشاغل و تجار را تهدید می کنند مجازات می شوند


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916443

عباس کاظمی گفت: برخی گزارش ها حاکی از آن است که مردم مغازه ها و بازارهای قزوین را تهدید کرده و اقدام به بستن مغازه ها کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین ؛ در پی تبلیغات گسترده ضد انقلاب در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر تعطیلی بازارهای شهرهای ایران و آغاز اعتصابات سراسری، بازدید خبرنگار صبح قزوین از مرکز اصلی بازرگانی قزوین خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان با بی توجهی به رسانه های متخاصم به فعالیت عادی خود مانند گذشته ادامه می دهند.

عباس کاظمی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از بازار مرکزی این شهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین اظهار داشت: رسانه های ضد انقلاب و ضد انقلاب در تلاش هستند تا فضا را ملتهب کنند. کشور و با وسایل فعلی زندگی روزمره مردم را مختل کنند.

وی در ادامه افزود: برخی گزارش ها حاکی از آن است که مردم مغازه ها و بازارهای قزوین را تهدید کرده و اقدام به بستن مغازه های خود کرده اند.

رئیس هیئت تامین شهر قزوین گفت: عده ای رعب و وحشت تجار و کسبه را ایجاد کرده و آنها را تهدید کرده اند که اگر مغازه خود را نبندند به آن آسیب می زنند. بگذارید این افراد بدانند که با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

استاندار قزوین گفت: برخی با انتشار پیام های کذب در شبکه های اجتماعی مردم را تحریک یا نگران کردند. شکی نیست که با قانون شکنانی که از دشمن پیروی می کنند همکاری نخواهند کرد.»

کاظمی در پایان ضمن تقدیر از هوشیاری کسبه و کسبتاهای قزوین گفت: متأسفانه تعداد محدودی از کسبتاها پس از تبلیغات گسترده رسانه ای ضد انقلاب فریب خورده و به دشمن پیوستند. لازم است این اقوام مراقب دسیسه های دشمنان باشند و به دلیل روشن شدن عظمت اغتشاشات اخیر، هوشیار باشند تا مبادا خدای نکرده مرتکب جنایت شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید