کشف مشابه ستاره پرسپولیس در سپاهان

کشف مشابه ستاره پرسپولیس در سپاهان

گل دقیقه 7 یک بازیکن کمتر شناخته شده بازی سپاهان و تراکتور را داغ کرد. او قبل از استراحت بین دو نیمه، گل دوم خود را به ثمر رساند تا جلب توجه کند. این بازیکن عیسی مرادی است که فصل گذشته در لیگ 2 بازی می کرد. مرادی 25 ساله سابقه بازی در تیم های نفت ایران، پاراگ تهران، شهدای رزکان کرج و دارایی تهران را دارد. او فصل گذشته در لیگ 2 بازی کرد و در فاصله بین دو فصل، اتفاق جالبی برایش افتاد.

عیسی مرادی 17 گل به ثمر رسانده و رکورددار گلزنی در لیگ 3 است و سپس عملکرد درخشانی در لیگ 2 داشت تا نظر خوشه طلایی ساوه برای این فصل را به خود جلب کند. تیمی که در لیگ اول بازی می کند. در روند صعود مرادی که هر فصل به لیگ بالاتری صعود می کرد، یک بازی دوستانه سرنوشت او را تغییر داد.

آخرین بازی دوستانه سپاهان قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر مقابل خوشه طلایی ساوه بود. بازی ای که شاگردان موریس یکی از حریفان لیگ خود را با 4 گل شکست دادند. مورائیس در این دیدار غیر از یک پیروزی درخشان و بالا بردن روحیه بازیکنان قبل از شروع لیگ، یک دستاورد دیگر هم داشت. او مهاجمی از تیم حریف را تماشا کرد که خیلی زود خواستار قرارداد بلندمدت با باشگاه شد. عیسی مرادی بازیکنی بود که بدون انجام بازی رسمی برای خوشه طلایی به صورت مستقیم از لیگ 2 راهی لیگ برتر شد. سپاهان موفق شد رضایت مدیران این باشگاه را جلب کند و مهدی پاشازاده سرمربی کوشه طلایی با مرادی قراردادی 5 ساله امضا کرد.

مرادی تا هفته پنجم صبر کرده بود تا در یک جلسه رسمی لباس سپاهان را بپوشد. سپاهان در دربی اصفهان به گل نیاز داشت تا به تساوی نرسد اما مرایش جای خود را به شهریار موگانلو، بهترین گلزن تیمش در آن بازی داد. مرادی 5 هفته دیگر برای گلزنی صبر کرد تا سرانجام در دومین بازی خود در ترکیب اصلی گلزنی کرد. عیسی مرادی با یک حرکت انفرادی تماشایی دروازه محمدرضا اخباری را باز کرد. مرادی قبل از این گل در این فصل 7 شوت داشت که تنها یک شوت در چارچوب بود. مرادی با این گل اعتماد به نفس خود را به دست آورد و ضربه بعدی خود را به ثمر رساند. نمایشی که پاسخی به اعتماد مورایس بود. پیشرفت عیسی مرادی مانند وحید امیری بوده است که در سن 25 سالگی پله های ترقی را از لیگ های پایین طی کرد و در نهایت در لیگ برتر خوش درخشید. حال باید دید درخشش مرادی تا پایان فصل در لیگ برتر ادامه خواهد داشت یا زدن 2 گل به تراکتورسازی فقط یک جرقه است.

دیدگاهتان را بنویسید