کشف 6314 سلاح نظامی و شورشی در جریان شورش های اخیر


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916332

سازمان اطلاعات فراجه اعلام کرد که از 5 شهریور تا 14 آذر 1401، 2827 قبضه سلاح جنگی، 5487 قبضه سلاح شورشیان و در مجموع 8314 قبضه سلاح در جریان ناآرامی ها کشف و ضبط شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در متن این اطلاعیه آمده است: امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش‌های بی‌وقفه و فرهنگ مقاومت ملتی است که با الگوگیری از فرهنگ عاشورا و بهره‌گیری از تجربه سازنده و وحدت‌بخش جنگ تحمیلی، همه راه ها را برای رسیدن به آن در پیش گرفته است. اهداف مورد نظر به عنوان دوران دفاع مقدس به پایان رسیده است و در شرایطی که ملت ایران اسلامی در چهار دهه گذشته با هجمه های پیچیده نظام سلطه مواجه بوده است، دشمنان قسم خورده این ملت، سرزمین و آب از دست آوردهای عظیم ایران اسلامی خشمگین و خشمگین هستند و در این راستا از هیچ دسیسه ای برای ایجاد طغیان دریغ نمی کنند.

استکبار، رژیم صهیونیستی، تجزیه طلبان، سلطنت طلبان و منافقین، آرامش و امنیت را توأم با آینده ای روشن برای مردم سرافراز ایران اسلامی نمی بینند و با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای و اقدامات وحشیانه و وحشیانه، راهبرد شوم ایجاد اغتشاش و بلاتکلیفی آنان را دنبال می کنند. در قالب جنگ شناختی تمام عیار.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه عزت و امنیت و قدردانی از وحدت و انسجام همه اقوام، مذاهب و آحاد مردم بیدار و فهمیده ایران اسلامی با نشان افتخار مدافعان امنیت و عنوان افسران ملت در فرماندهی انتظامی کشور پاسخ قاطع و مثال زدنی را تضمین می کنیم. با فرصت طلبان شورشی و تروریست های اجیر شده مخالفت نکنیم و در کنار سایر نیروهای عزیز نظامی، امنیتی، قضایی و بسیجی از جانفشانی برای ارتقای امنیت و آرامش مردم دریغ نکنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: برخی از یافته ها و اقدامات انجام شده در اغتشاشات اخیر در خصوص شرایط و ملاحظات امنیتی به اطلاع مردم فهیم و عزیز ایران اسلامی رسیده است.

دسترسی، نگهداری و استفاده از اسلحه یکی از ابزارها و مولفه های ناامنی و بستر ارتکاب سایر جرایم در سطح جامعه است که در جریان فتنه 16 باند و شبکه سازمان یافته قاچاق اسلحه مورد اصابت قرار گرفت.

از 26 سپتامبر تا 14 دسامبر 1401، 2827 سلاح جنگی، 5487 سلاح شورشی و در مجموع 8314 سلاح کشف شد.

در پایان این بیانیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا به مردم نجیب و شهیدپرور ایران اسلامی این اطمینان را می دهند که مسئولان نظام انتظامی کشور همواره پشتیبان آنان خواهند بود. برای تامین امنیت و تداوم آن در ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و به دشمنان ضدانقلاب، منافقین کوردل و مزدورانشان هشدار می دهند که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس و اخلال گران است. و با متخلفان در این زمینه بی رحمانه برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید