کشف 870 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پلیسی در بندرلنگه


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808987

سردار جعفری از کشف 870 کیلوگرم تریاک در عملیات صبحگاهی پلیس در بندرلنگه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: در مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مواد مخدر بندرلنگه با اطلاعات و اقدامات فنی گسترده به صورت شبانه روزی به پیشخوان اطلاع رسانی کردند. از انبار مواد افیونی در شهر و انتقال آن به استان های همجوار مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با رصد اطلاعات و هماهنگی های قضایی محل نگهداری مواد مخدر را در ارتفاعات مجاور کوه های حاشیه شهرستان مستقر کردند.

فرمانده انتظامی استان اذعان داشت: بلافاصله پس از شناسایی محل دفن زباله، ماموران با تشکیل سه تیم عملیاتی از کلانتری ویژه مبارزه با مواد مخدر، آگاهی و کلانتری برکه سفلین به محل عزیمت که دو قاچاقچی در حال دفاع و مراقبت از مواد مخدر بودند به محض اطلاع ماموران، به محل اعزام شدند. به ارتفاعات همسایه گریخت و در شب تاریک فرار کرد.

سردار جعفری گفت: ماموران در انبار مواد مخدر 87 بسته 10 کیلویی 870 کیلوگرمی تریاک را کشف و به همراه یک دستگاه موتورسیکلت فاقد شماره ثبت متعلق به قاچاقچیان به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: پس از رصد اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضائی، متهم اصلی پرونده شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این افسر انتظامی استان با اشاره به کشف 870 کیلوگرم تریاک تاکید کرد: سایر اعضای این باند در حال شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید