کمبود اعتبار برای احداث پارکینگ بزرگ یاسوج وارد فاز فرسایش شده است


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 1301/09/30
کد خبر: 1918962

عدم بهره برداری و تکمیل پارکینگ اوقاف در شهر یاسوج باعث گلایه شهروندان در شهر یاسوج شده به طوری که با مشکل کمبود پارکینگ خودرو مواجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ شهر یاسوج شهری مهاجرپذیر و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است و با توجه به ظرفیت های گردشگری این شهر پذیرای مسافران و مهاجران از سراسر کشور است. کشور کهگیلویه و بویراحمد است و این مشکل باعث افزایش تردد خودروها در شهر یاسوج، افزایش جمعیت می شود.

یکی از مشکلاتی که این روزها باعث سردرگمی شهروندان شده و نبود آن باعث رنج شهروندان یاسوجی شده است، مشکل کمبود پارکینگ است، این مشکل شهروندان را مجبور به پارک دوبل و سوبل در معابر اصلی کرده و اقدامات فوق ایجاد می کند. مشکلات ترافیک برای شهر


a63f2c82 b370 47aa bf73 6cdf631e9f4e خبر خاکستری

با وجود اینکه عده ای ملک شخصی خود را برای پارکینگ رزرو کرده اند و از طرفی در کنار ورزشگاه تختی پارکینگ هفتیر وجود دارد اما با حجم کم پارکینگ ها پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و همچنان گلایه هایی از این مشکل وجود دارد. ماندن.

یکی از مناطقی که در شهر یاسوج می تواند ترافیک شهری را حل کند پارکینگ وقف است اما پس از گذشت چندین سال این پارکینگ مورد استفاده و بهره برداری قرار نمی گیرد و شهروندان همچنان منتظر تکمیل آن هستند.


8e4394e5 0574 44d7 8d96 88a16ceff449 خبر خاکستری

در همین راستا مدیرکل کمک های خیریه و خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت پارکینگ طبقاتی در شهر یاسوج گفت: پارکینگ طبقاتی با مساحت 10200 متر مربع در مارس 1400 تکمیل شد.

مدیرکل کمک های خیریه و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجوز این پارکینگ 8 هزار و 500 متری در سطح همکف برای طبقات بالای شهرداری از شهرداری اخذ شده است. به دلیل رعایت اصول فنی داده نشده است.


ba72e35f 5029 445d 9db7 8fb7a94402de خبر خاکستری

وی با تاکید بر اینکه تکمیل این پروژه نیازمند 140 میلیارد تومان وام است، گفت: در روزهای آینده قراردادی با سرمایه گذار بخش خصوصی برای ادامه کار منعقد خواهد شد.

ناصر اسلامی گفت: نصب لامپ، دزدگیر، دوربین مداربسته، روشنایی، فاضلاب به دلیل انجام پروژه در شرایط فعلی قابل انجام نیست. (داستان را اینجا بخوانید)

پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج اگرچه از زمان احداث تاکنون پیشرفت خوبی داشته است، اما فرسایش در حین بهره برداری از یک سو منجر به اشغال حجم زیادی از مرکز شهر یاسوج شده است و خود این مشکل بر ترافیک شهر یاسوج تأثیر می گذارد. از سوی دیگر به دلیل عدم تکمیل و بهره برداری همچنان شهروندان با مشکل کمبود پارکینگ مواجه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید