منطقه کور ترافیکی یاسوج با احداث پارکینگ افتتاح می شود


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900216

نبود پارکینگ کافی در شهر یاسوج از یک سو مشکلات ترافیکی ایجاد کرده و از سوی دیگر نارضایتی شهروندان را به دلیل کمبود جای پارک خودروها به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، یکی از راهکارهای کاهش ترافیک امروز توجه به استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی، رعایت قوانین و مقررات و جلوگیری از ایجاد سد معبر از طریق پارک های غیرمجاز و تکراری است.

در کنار روش های مختلف کاهش ترافیک، توجه به پارکینگ و احداث آن برای جلوگیری از ازدحام پارکینگ ها در شهرها برای تردد روان در سطح خیابان ها ضروری و مهم تلقی می شود.

شهر یاسوج یکی از شهرهای مهاجرپذیر جنوب کشور است که هر ساله بر جمعیت آن افزوده می شود و همین موضوع اهمیت احداث پارکینگ را دوچندان کرده است تا شهروندان با خیالی آسوده خودروهای خود را برای امنیت و امنیت بیشتر پارک کنند. جلوگیری از پارک غیر مجاز در پارکینگ ها

با وجود اهمیت احداث پارکینگ، شهر یاسوج همچنان فاقد آن است، بنابراین شهروندان همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و شاهد مشکلات ترافیکی در شهر یاسوج هستند.

اگرچه در برخی از خیابان ها و کوچه های این شهر شاهد پارکینگ های اختصاصی هستیم، اما این میزان پاسخگوی تقاضا و نیاز شهروندان به جای پارک نیست.

در شرایط کنونی مجموعه مدیران شهری و مدنی باید به ساخت و تجهیز و همچنین تکمیل پروژه های مربوط به پارکینگ ها توجه کافی داشته باشند تا آینده شهر یاسوج با مشکلات مختلف از جمله ترافیک و شهروندان مواجه نشود. نارضایتی از عدم وجود در یک پارکینگ.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید