کمبود فضای ورزشی در نقطه صفر مرزی


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854621

اهالی منطقه بم سارا از نبود زیرساخت ها و امکانات ورزشی در این منطقه گلایه دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ منطقه بامپوش با 28 هزار نفر جمعیت و 121 نقطه روستا در نقطه مرزی سراوان قرار دارد که به دلیل مشکلات فراوان هر از چند گاهی خبرساز می شود.



از کمبود آب گرفته تا جاده خاکی و نبود اینترنت در این منطقه که باعث ناراحتی ساکنان این نقطه از کشور می شود، اما هر از چند گاهی با وعده های کارکنانی که از این منطقه بازدید می کنند، چشمک های امید بر روی آنها نمایان می شود. چهره ها و عمل نکردن به وعده های مسئولین نشان دهنده یأس در چشم مردم بم است.

و این بار مردم بم از کمبود امکانات ورزشی رنج بردند در شرایطی که دشمن از هر سو در کمین بود تا جوانان را از منطقه برای نمایش دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منحرف کند و شروع کردند. شکایت کردن

مرزنشینان از کمبود امکانات ورزشی گلایه دارند

به گفته درازهی یکی از اهالی بم، پشت سراوان، منطقه 28 هزار نفری تنها یک سالن سرپوشیده و چمن مصنوعی دارد.

وی افزود: زیرساخت های چمن مصنوعی از مدت ها قبل در روستاهای اسکنداش و خفاش کوچک فراهم شده است اما همچنان منتظر وعده های کارکنان برای نصب چمن مصنوعی هستیم.

ساکن منطقه بامپشت ادامه داد: این محله در منطقه مرزی واقع شده و از طرفی شاهد بیکاری در جامعه هستیم، بنابراین نیاز به امکانات و زیرساخت های ورزشی برای کشف شکوفایی استعدادهای مردم این منطقه و جلوگیری از آن است. گسترش آسیب های اجتماعی.

تجهیز 6 خانه ورزش روستایی در پست بام

محمدرضا گمشزایی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در بم پشت 6 خانه خانه های ورزش روستایی را به وسایل ورزشی مجهز کرده ایم.

وی افزود: همچنین سالن ورزشی سرپوشیده و زمین بازی با چمن مصنوعی در شهر سیرکان وجود دارد که مردم این منطقه می توانند از آن استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: زیرساخت های چمن مصنوعی در دو روستای دیگر نیز مهیا شده است که همگی از دستاوردهای انقلاب در این منطقه مرزی هستند و این در حالی است که تعداد ورزشکاران سازماندهی شده و ارائه شده در شهرستان بم کمتر از 300 نفر است.

گمشادزی با بیان اینکه در هر روستایی سالن ورزشی ساخته نمی شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، یک سالن سرپوشیده نیز زیر نظر آموزش و پرورش در منطقه وجود دارد که باید از امکانات موجود نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید