کمبود لوازم التحریر در بازار زنجان


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895844

رئیس اتحادیه دفتر و دفتر استان زنجان خبر داد:

رئیس اتحادیه لوازم التحریر و لوازم التحریر زنجان با بیان اینکه در بازار با کمبود برخی کالاها مواجه هستیم، گفت: متأسفانه در یک ماه گذشته قیمت کاغذ 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا مکی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه امسال اولین سالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در مهرماه، مدارس به صورت حضوری بازگشایی می شوند، گفت: بازگشایی مدارس حضوری پس از چندین سال بازار نوشت افزار را تحت فشار قرار داده است.

وی با بیان اینکه بازار ایران بازار عرضه و تقاضا است و با افزایش تقاضا در بازار دلالان در بازار افزایش می یابند و اجناس در بازار کاهش می یابد، گفت: متاسفانه قیمت برخی کالاها در بازار به شدت افزایش یافته است. 20 روز گذشته

رئیس اتحادیه لوازم التحریر و لوازم التحریر زنجان با بیان اینکه در بازار با کمبود برخی کالاها مواجه هستیم، گفت: متأسفانه در یک ماه گذشته قیمت کاغذ حدود 30 درصد افزایش یافته است.

وی با تاکید بر افزایش قیمت کاغذ گفت: افزایش قیمت جهانی کاغذ باعث افزایش بی سابقه قیمت کالاهای اداری و کاغذی شده است.

مکی با بیان اینکه حدود 70 درصد اجناس موجود در بازار نوشت افزار ایران در داخل کشور تولید یا مونتاژ می شود، ادامه داد: متاسفانه در بازار کالاهای تولید داخل مانند دفتر مدرسه و دفتر کاغذی با کمبود مواجه است.

وی با بیان اینکه این کمبود به حدی است که تامین کنندگان نیز با مشکل مواجه هستند، تصریح کرد: 8 کارخانه اداری ماشین آلات در ایران وجود دارد و از این 8 کارخانه، 2 کارخانه ماشین آلات در زنجان هستند و متاسفانه از این کارخانه به درستی حمایت نشدند و ما ممکن است با کمبود دفاتر مدرسه مواجه باشد.

رئیس اتحادیه لوازم التحریر و لوازم اداری زنجان کمبود کالا در بازار را به خودی خود منجر به افزایش قیمت کالاها دانست و گفت: تمامی کالاهایی که در بازار به وفور وجود دارد نباید با افزایش قیمت مواجه شوند.

وی با بیان اینکه بسته دانش آموزی بدون کیف حداقل 500 هزار تومان و بسته متوسط ​​آن حدود یک میلیون تومان است، تصریح کرد: قیمت کیف مدرسه بین 300 تا 800 هزار تومان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید