کمک به دریانوردان سپاه در مناطق سیل زده چابهار و کنارک

ساعت: 18:34
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798334

سربازان پایگاه دریایی امام علی(ع) چابهار به دستور امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به کمک سیل زدگان این منطقه شتافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی ناوگان سپاه، از روز شنبه 13 دی ماه تا امروز و برای رفع مشکلات ناشی از سیل اخیر در مناطق چابهار و کنارک، سربازان پایگاه دریایی امام (ره) علی علیه السلام چابهار به دستور سردار تنگسیری به یاری مردم شتافتند و از توان سازمانی خود نهایت استفاده را بردند.

بر اساس تحقیقات میدانی و با توجه به حجم بالای آبگرفتگی معابر و فراوانی آب های سطحی، دریادار علیرضا تنگسیری ضمن تماس با شهردار تهران جهت ارسال ماشین آلات و تجهیزات تخصصی به شهرداری های کنارک و چابهار به فرماندهی نیروی دریایی امام زمان (عج) همچنین قرارگاه علی (ع) دستور برپایی اردوی جهادی برای کمک به مردم و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مهندسی ناوگان سپاه جهت رفع سیلاب معابر شهری و هدف قرار دادن آب های سطحی صادر شد.

نوذری فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) گفت: نیروهای جهادی پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار برای کمک به مردم سیل زده روز شنبه به کنارک اعزام شدند. در شهرستان های کانارک و چابهار حضور دارند و در ساماندهی و نظافت معابر عمومی، خیابان ها و منازل همکاری جدی دارند و در بحث خروج آب از منازل و کوچه ها فعال هستند.

وی در نهایت بر تخلیه آب از جاده ها و رفع سیلاب ها تاکید کرد: با تمام ظرفیت قرارگاه امام علی(ع) چابهار، ناوگان سپاه تا رفع این مشکلات در کنار مردم خواهیم بود و کمک های دیگری مانند پخت و پز گرم در کنار مردم خواهیم بود. غذا و تخصیص برخی از نقاط خسارت سیل انجام می شود و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید