کنایه های صریح یک روحانی اثر مولوی عبدالحمید

کنایه های صریح یک روحانی اثر مولوی عبدالحمید

مولوی عبدالحمید در موضوع حقوق زنان 40 سال از جمهوری اسلامی عقب است

میرتاج الدین در پاسخ به سخنان مولوی عبدالحمید که از زنان خواسته بود از هفته آینده به نماز جمعه بیایند، گفت: اگر آقای عبدالحمید مدافع حقوق زنان است، بهتر است ابتدا نگرش خود را نسبت به زنان زاهد تغییر دهند. زنان. چقدر به حقوق زنان احترام می گذارند؟ بعد از 40 سال، زنان اجازه دارند به نماز جمعه بروند و در نمازهای جمعی شرکت کنند. در صورتی که جمهوری اسلامی از ابتدا نقش زنان را دیده است. 60 درصد دانش آموزان ما دختر هستند، زنان ما در ورزش و علم حضور فعال دارند. خب جمهوری اسلامی آن نقش را به زنان داده و آن فضا را برای آنها آماده کرده است. چگونه عبدالحمید که 40 سال از دستور کار زنان عقب بود، مدافع و رقیب حقوق زنان شد؟

نظام هرگز مولوی عبدالحمید را به سمت مخالفان سوق نداد

نماینده اصولگرای مجلس یازدهم در پاسخ به این سوال که آیا برخوردهای تند با مولوی عبدالحمید او را به سمت مخالفان سوق نمی دهد، می گوید: نظام هرگز مولوی عبدالحمید را به سمت مخالفان سوق نمی دهد. مسئولان صدای درخواست کنندگان را شنیده اند و همواره در تلاش برای حل مشکلات آنها هستند. در چند وقت اخیر که اشتباهاتی صورت گرفت، رهبری نماینده ای فرستادند و به مشکلات ایجاد شده در زاهدان رسیدگی کردند که نشان می دهد جمهوری اسلامی و رهبری به همه طرف ها یکسان نگاه می کنند و اگر مشکلی پیش بیاید، آن را حل می کنند.

مولوی عبدالحمید باید جایگاه خود را در جمهوری اسلامی حفظ کند

وی می گوید: مولوی عبدالحامد باید جایگاه خود را در جمهوری اسلامی حفظ کند و ببیند نظام در مقابل انتقادها و سخنان نادرست و خطبه هایی که گاه برای تحریک مردم صادر می شود چقدر خویشتن داری دارد. ما نمی خواهیم آنها از هیچ طرف با نظام مخالفت کنند، اما صبر جمهوری اسلامی حدی دارد. خود این افراد باید منطقی باشند و کارها را به بیرون بکشانند.

مولوی عبدالحمید به شاگردانش که بیشتر اعضای طالبان بودند چه می آموخت؟

میرتاج الدینی می گوید: یکی دیگر از مشکلات مولوی عبدالحامد تناقض مطالبی است که به شاگردانش یاد داده است، بسیاری از این شاگردان اکنون اعضای طالبان بوده و نسبت به زنان خشونت دارند. عبدالحمید از طالبان حمایت می کرد و برخی از اعضای طالبان در تفکر او آموزش دیده بودند. آیا حتی در مورد اقدامات اخیر طالبان برای جلوگیری از یادگیری زنان بیانیه ای صادر کرده است؟ آیا اطلاعیه ای اعلام شده است؟ اگر او مدافع واقعی حقوق زنان است باید با بیانیه ای بیرون بیاید و به شاگردانش توصیه کند که چنین رفتاری با زنان نکنند.

مولوی عبدالحمید از جنبشی حمایت کرد که با رهبری ارتباط دارد

میرتاج الدین در پاسخ به این سوال که «مولوی عبدالحمید بیشترین ارتباط را با انقلاب و رهبری داشت و از ظرفیت او در انتخابات مختلف استفاده شد. چرا الان از ظرفیتش استفاده نمی شود؟» اینطور نیست که استان سیستان و بلوچستان همیشه بیشترین مشارکت را داشته باشد و البته یادم نیست در انتخابات گذشته از چه جریانی حمایت کرد، اما معمولاً از جریان چپ و آن ها حمایت می کرد. ارتباط با رهبری و ولایت رهبری، ثانیاً هیچ وقت با انتقادات تند ایشان مواجه نشده و قابل تحمل است، اما انتقاد منطقی داشته باشد نه هر شایعه ای که می شنود، مثلاً در زندان ها چه می گذرد، بیاید و در نماز جمعه به آن اشاره کنید اینها تهمت است و جایز نیست امام جمعه ای که قرار است عدالت را برقرار کند ادعای پوچ و تهمت اثبات نشده داشته باشد هیچ کس مخالف نقد نیست بلکه نقد باید منطقی و مستند باشد. و بدون دروغ و شایعه.

دیدگاهتان را بنویسید