کنترل بازار اجاره مسکن نیاز به قانون دارد

زمان: 10:55
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776727

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تصویب آیین نامه اجاره بها در کابینه منجر به تغییر عمده ای در بازار اجاره می شود ، گفت: کنترل بازار اجاره مسکن نیازمند قانون است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمودزاده با اشاره به راهکارهایی برای بهبود وضعیت اجاره ، گفت: برای اولین بار برای مدیریت بازار اجاره ، مقررات حرفه ای اجاره را معرفی کردیم که در حال حاضر در شورای دولت و در صورت تصویب ، با ساخت اجاره ارزان قیمت واحدها “، پیشرفت های خاصی در زمینه اجاره ایجاد می کند.

وی افزود: در جریان بررسی اجرای قانون جهش مسکن در شورای عالی مسکن ، پیشنهاد ساخت یک میلیون خانه در سال ، ساخت 150 هزار واحد اجاره ای را ارائه دادیم تا بتوانیم امکانات و خدمات را با قیمت خصوصی ارائه دهیم. بخش. “او باید جذاب و خوش آمدید.

محمودزاده افزود: با توجه به اینکه ساخت بلوک های قانون جهش تولید مسکن امسال آغاز می شود ، اما تکمیل آنها بیش از یک سال به طول می انجامد ، بنابراین عرضه بلوک ها به امسال نمی رسد ، اما امیدواریم بازار اجاره سال آینده کمی آرام تر خواهد بود. “

معاون مسکن و ساختمان وزیر خانه با تأکید بر اینکه کنترل بازار اجاره مسکن مستلزم قانون است ، افزود: تاکنون قانونی در این زمینه نداشتیم و در این دو سال به دلیل شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا ، ستاد ملی برای مبارزه با تاج ما به دنبال کنترل بازار اجاره بودیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید