کهریزک از بن بست خشکی بیرون آمد


ساعت: 21:06
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894242

فرماندار شهرستان ری گفت: اجرای طرح آبرسانی و ارتقای کمی و کیفی آب شرب و اتصال دو مسیر به رینگ آزادگان شهرستان کهریزک را از بن بست آب خارج کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از جانب شبکه خبری تهران نیوز، حمید زمانی امشب در حاشیه افتتاحیه پروژه های هفته شهری ری دولت وی در نشست خبری اظهار داشت: این روزها پروژه های متعددی در مقیاس کمی و کیفی در حوزه های مختلف به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح توسعه شرکت شباهنگ ادامه داد: اجرای طرح شهر پروتئین نقش بسیار موثری در حمایت و تامین امنیت غذایی استان و شهر تهران دارد.

فرماندار شهر ری خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با تزریق مواد پروتئینی به بازار عرضه و تقاضا می تواند نقش مهمی در تنظیم و مدیریت بازار داشته باشد.

زمانی تاکید کرد: با بهره برداری از تعداد زیادی کشتارگاه گوشت و مرغ، شهرری ظرفیت تامین نیاز استان و شهر تهران را در این حوزه دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فعالیت شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهر صنعتی خاورمیانه، افزود: توسعه، رفع مشکلات و بهینه سازی فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهر به معنای تقویت ظرفیت تولید داخلی

فرماندار شهرستان ری تصریح کرد: اعطای وام سرمایه در گردش و رفع و کاهش مشکلات و معضلات پیش روی فعالان عرصه تولید می تواند عمر کاری این حوزه را در جهت بهبود و ارتقای کمی و کیفی سوق دهد.

وی زمانی به افتتاح پروژه آبرسانی و ارتقای کمی و کیفی آب شرب کهریزک اشاره کرد و توضیح داد: از ابتدای امسال موضوع آبرسانی به مناطق جنوبی شهر تهران در دستور کار قرار گرفت. و بدین منظور کهریزک از دو مسیر به حلقه آزادگان متصل شد.

وی گفت: کهریزک با اتصال به این منابع آبی و رینگ اصلی منابع آبی استان تهران از بن بست آبی خارج شد.

انتهای پیام/*

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید