کهگیلویه و بویراحمد در چنگال کرونا گرفتار شد

ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783922

انجام و تسریع در واکسیناسیون، رعایت فاصله فیزیکی، استفاده عمومی از ماسک، نظارت کامل بر اصناف و ادارات و عدم حضور در اجتماعات می‌تواند از مهمترین عوامل رهایی از تاج در کهگیلویه و بویراحمد باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعلام اینکه تعداد جان باختگان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 1008 نفر رسید، گفت: متاسفانه طی 24 سال گذشته دو بیمار کرونیایی جان خود را از دست داده اند. ساعت‌ها. ”برای اینکه نیاز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی‌تر از زمان‌های دیگر باشد.

اگرچه بازگشایی مدارس، عادی سازی، تجمعات، کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کاهش نظارت، کاهش محدودیت ها بدون رعایت دستورالعمل ها، کاهش نرخ واکسیناسیون و حضور مردم در مناطق پرخطر از دلایل افزایش شیوع این بیماری معرفی شده است. این ویروس اگر سالم نباشند باید شاهد افزایش تلفات کرونا در گورستان ها باشیم.

بدون شک افزایش تلفات تاج به معنای کاهش میزان رعایت پروتکل ها و افزایش خطر شیوع ویروس در پیک ششم بیشتر از گذشته است و لازم است مسئولان استانی در امر مبارزه با تاج در استان توجه بیشتری داشته باشند. کهگیلویه و بویراحمد و به برگزاری جلسات در ستاد ولیعهد بسنده نکردند.

مردم باید به اطراف نگاه کنند تا ببینند آیا در میان عزیزانشان کسی وجود دارد که مبتلا نشده باشد یا فوت نکرده باشد.

شرایط به قدری بد است که همه مردم باید از شرایط سخت این روزگار آگاه باشند و مسئولان برای عبور از قله ششم محدودیت ایجاد کنند.

انجام و تسریع در واکسیناسیون، رعایت فاصله فیزیکی، استفاده عمومی از ماسک، نظارت کامل بر اصناف و ادارات و عدم حضور در تجمعات شاید مهم ترین عوامل برای رهایی از تاج در کهگیلویه و بویراحمد باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید