گازرسانی به کهگیلویه و شهرک صنعتی بویراحمد به پایان رسید

ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794411

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

سید هاشم موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از اتمام عملیات و بهره برداری چهار پروژه گازرسانی به چهار شهر صنعتی استان به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم موسوی در گفت و گو با صبح زاگرس اظهار داشت: خلیج، شهرک صنعتی خان احمد، شهرک صنعتی یاسوج 4 و توسعه شهرک صنعتی بردیان چرام تکمیل شده است. شرکت گاز استان پس از آزمایش و تایید نهایی به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هزینه 30 میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه ها، گفت: در مجموع بیش از 30 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال با سه ایستگاه امداد فشار اجرا شد. برای گازرسانی به این شهرها معرفی شد.


موسوی بیان کرد: توسعه زیرساخت ها و بویژه گازرسانی واحدهای تولیدی و صنعتی به عنوان یکی از اولویت های مهم توسعه شرکت مالکیت صنعتی استان بر اساس ظرفیت و نیاز واحدهای تولیدی در شهرها و نواحی صنعتی در دستور کار قرار گرفته است. نیازهای هر شهر صنعتی با سرعت و کیفیت بالا برآورده و مدیریت شد.


وی یادآور شد: با توجه به اهمیت گاز طبیعی به عنوان سوخت صنعتی، بهره مندی از این انرژی ارزان و پاک یکی از نیازهای زیرساختی نواحی صنعتی است که باعث کاهش هزینه های تولید و ترغیب سرمایه گذاران به راه اندازی واحدهای تولیدی می شود.

موسوی افزود: با تکمیل و بهره برداری از این 4 پروژه گازرسانی به 13 شهر و نواحی صنعتی استان به اتمام رسیده و برنامه ریزی های لازم برای داشتن زیرساخت ها و گاز طبیعی برای سایر شهرها و نواحی صنعتی در حال انجام است.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از مولفه های مهم اقتصادی هستند که نقش بسزایی در اشتغال دارند، بنابراین تامین زیرساخت های سرمایه گذاری کافی لازمه کارکرد مستمر و مطلوب تولید است. و صنعتگران کسانی هستند که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در شهرستان ها و نواحی صنعتی استان از نظر زیرساخت های سرمایه گذاری در وضعیت خوبی قرار دارند.


وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای لازم برای سرمایه گذاران در شهرهای صنعتی استان گفت: تحقق این مهم نیازمند هم افزایی، مشارکت و حمایت همه جانبه همه بخش ها به ویژه دستگاه های خدمات رسان است که از حمایت های همه دستگاه ها به ویژه استان گاز قدردانی می کنند. شرکت انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید